הכנות אחרונות ליריד היין בראש פינה

בעוד כשבועיים  יתקיים יריד היין ה-11 בסימן 140 שנות התיישבות חקלאית למושבה ראש פינה. היריד השנתי הפך למסורת של תרבות, יין וטעמים. כ-30 יקבים גליליים מובילים יציגו ביריד והשנה מצטרפות גם מזקקות ושפע תוצרת גלילית, יהיה טוב

יריד היין השנתי בראש פינה

זו השנה האחד עשר בה מובילה המועצה המקומית ראש פינה את אירועי היין בגליל בראש פינה ליומיים של חגיגה אזורית, מיטב יקבי הגליל, הגולן והעמקים יתארחו ביריד ויציגו יינות משובחים מהטרואר הצפוני, לצד דוכני מזון גליליים בדגש על תוצרת חקלאית מקומית. כל הטוב הזה יתקיים  במתחם רחב ידיים שיעוצב עם פינות ישיבה ומוסיקה חיה באווירה לילית קסומה. היריד יתקיים ב-17-18 במאי בין השעות: 19:00-24:00.

היריד שם זרקור על העושים במלאכה – אנשי היקבים והמזקקות, החקלאים והכורמים. בין היקבים שיציגו ביריד יקב טרה נובה, יקב נעמן, יקב אלבר, יקב מרון, יקב ג’וליה, יקב בזלת הגולן, יקב גוהר, יקב הרי גליל,  יקב רמת הגולן, יקבי כרמל ורבים נוספים. ביריד דוכני טעימות ומכירה של יינות הגליל והגולן, עגלות אוכל משובחות ופודטראקס בדגש על תוצרת חקלאית מקומית – בשרים מעושנים, בשר, מעדני גבינות, קרפים ועוד.

בימת היריד תארח השנה אנשי יין לפאנלים ושיח מרתק על אודות ענף היין. בפן המוסיקלי, ינעימו את הערב הרכב מבית הספר למוסיקת המזרחמקאמאת עם  מוזיקה חובקת עולם בשילוב כלי נגינה עתיקים לצד דיג’יי אורי הדר עם מוזיקה משובחת לאורך כל האירוע.

שורת יקבים ומזקקות גליליות יציגו ביריד

בבמה המרכזית תופיע ביום הראשון להקת Latin Power בקסם הלטיני. וביום השני תופיע להקת Ummagumma עם מסיבת רוק.

“יריד היין הגלילי בראש פינה, הפך עם השנים לאירוע דגל. השנה אנו חוגגים את יריד היין בציון 140 שנה להיווסדה של ראש פינה. יריד ה-11 ייתן במה חגיגית ליקבים, לחקלאות הגלילית, ליצרנים ויעצים את תחושת הגאווה המקומית של תרבות יין, אוכל נהדר ומפגש מלא אוירה ייחודית לתושבי הגליל והארץ כולה, אני מזמין את הציבור הרחב להגיע, לחגוג איתנו יחד. לחיים!”, ציין מוטי חטיאל, ראש מועצת ראש פינה.

היריד יתקיים – בימים רביעי-חמישי, 17-18.5, בין השעות: 19:00-24:00 במתחם יריד היין, ראש פינה (שילוט והכוונה בכניסות למושבה).

כרטיס – החל מ-100 שקל. הכרטיס כולל: כניסה, כוס יין לטעימות ללא הגבלה, מופעים וסדנאות. המכירה המוקדמת מסתיימת ב- 10/5 ולאחר מכן מחיר הכרטיס עולה ל-120 שקל.
# תושבי ראש-פינה זכאים בקניית כרטיסים מוזלים במועצה.
# הכניסה מגיל 18 ומעלה (בהצגת תעודה מזהה).

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*