היזם הקולינארי ערן הרשקוביץ משיק מסעדה איטלקית חדשה וכשרה: פיאצה גרנדה

המסעדה מתמחה בהכנת פיצות נפוליטניות, מבצק במתכון מיוחד הנאפה בטאבון, פסטות, אוכל איטלקי עדכני וכמובן קפה איטלקי מקורי

מטעמי פיאצה גרנדה. צילום: יעל בונפיס

הישראלים אוהבים מסעדות איטלקיות. זו לא תופעה חדשה והיא קיימת כבר עשרות שנים מאז נפתחו הפיצריות הראשונות בישראל לפני כיובל שנים. ספק אם עד היום נעשה סקר בנושא, אבל להערכתנו איטליה שולטת על מרבית המסעדות האתניות שנפתחו כאן. אולי המסעדות מהמזרח הרחוק מתקרבות בשנים האחרונות למספרים האלה. כך קורה לא פעם שמסעדה איטלקית אחת נסגרת ואיטלקיה אחרת נפתחת במקומה.

ואם עסקנו במסעדות חדשות, אז יש חדשות טובות לשומרי הכשרות, חובבי המטבח האיטלקי: מעכשיו אפשר לאכול פיצה נפוליטנית אמיתית לצד מנות איטלקיות אמיתיות כמו: פסטות, דגים קינוחים, קפה ועוד, במסעדה האיטלקית הכשרה פיאצה גרנדה במתחם שרונה מרקט, תל אביב.

השם “פיאצה גרנדה”, (באיטלקית: הכיכר הגדולה), נבחר בשל הרחבה הגדולה שמחוץ למסעדה, המזכירה את האווירה השמחה והצבעונית במסעדות שברחובות איטליה ובכיכרותיה היפהפיות. מאחורי הקמת המסעדה עומדים היזם הקולינארי ערן הרשקוביץ ושף המטבח האיטלקי – מנה שטרום, שחברו יחד והקימו מסעדה איטלקית כשרה בלב תל אביב שמתאימה לכל הגילאים ולכל סגנון של בילוי: משפחתי, רומנטי, חברי או עסקי.

מטעמי פיאצה גרנדה. צילום: יעל בונפיס
פסטות, פיצות, דגים וכדורי ריזוטו בפיאצה גרנדה. צילום: יעל בונפיס

לדברי הרשקוביץ, בעלי המסעדה: “הקמתה של פיאצה גרנדה היא גם סימן להתחלה של תקופה חדשה ושונה בחיי כיזם קולינארי. בזמן הסגר, כשהמסעדות היו סגורות, התפנה לי זמן למשפחה והחלטתי שאני רוצה לשמר את הערך הזה בחיי. לכן בחרתי לפתוח מסעדה שתהיה כשרה מצד אחד ומצד אחר תנגיש לתושבי תל אביב והסביבה את המטבח האיטלקי הנפוליטני, על כל גווניו, ותאפשר להנות מבילוי קולינארי איטלקי מקורי בלב תל אביב”.

בבניית התפריט הכשר הוקדשה המון מחשבה ויצירתיות בבחירת מגוון מנות איטלקיות אותנטיות ומודרניות, שיתאימו לטעמו של הקהל הישראלי. גולת הכותרת היא פיצות נפוליטניות אמיתיות, מבצק במתכון מיוחד, התופח במשך 72 שעות ונאפה בטאבון שיובא מהעיר נאפולי, בחום של 450 מעלות.

במקום מוגש גם קפה נפוליטני מקורי בחליטה ייחודית, המוכן במכונת קפה איטלקית מסורתית עם מנופים. מדובר, לדברי הרשקוביץ, במכונה היחידה מסוגה בארץ.

ומה עוד בתפריט?

מנות ראשונות ובהן: פוקאצ’ה, סביצ’ה דג ים, פולנטה רכה עם פטריות בניחוח כמהין וכדורי ריזוטו במילוי גבינות (33-58 שקלים).

פסטות טריות בהכנה במקום: פטוצ’יני פינג’י, רביולי סלק, פטוצ’יני סלמון, רביולי ארטישוק ירושלמי, ניוקי ערמונים ועוד (69-89 שקלים).

פיצות נפוליטניות מהטבון: פונגו – עם פטריות שמפיניון ופורטבלו צלויות, פרמזן ושמן כמהין, קמפו דה פיורי – עם רוטב שמנת, תפוח אדמה, ביצה קשה ומיונז, פורטו – בתוספת גבינת מסקרפונה, סלמון מעושן, בצל סגול ועלי רוקט, קופורטו – קרם שמנת, תרד וקוביות בטטה, מרקטו – בתוספת תירס חרוך, פלפלים בצל סגול וצ’ילי, פולנטה – עם קרם פולנטה, פטריות, בצל ירוק ושמן כמהין, קרצ’ופי – עם ארטישוק, פטריות, זיתי קלמטה ופרמזן, רג’ינה מרגריטה – רוטב עגבניות, מוצרלה ובזיליקום (59-74 שקלים).

סלטים (59-63 שקלים), מנות דגים – סלמון ודניס (103-199 שקלים) ומגוון קינוחים מתוקים (32-52 שקלים).

כשר בהשגחת הרבנות תל אביב.


פיאצה גרנדה,

רחוב קלמן מגן 5 (מתחם שרונה, ת”א)

שעות פתיחה:

ימים ראשון – חמישי 10:00 – 23:00

שישי – 10:00 – 15:30

שבת: : 20:45 – חצות

03-671-4653

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*