החלה של ארז קומרובסקי

סוגת משיקה "תערובת קסם לחלה" בפיתוחו של השף ארז קומרובסקי - להוסיף מים לתערובת ומתקבל בצק לחלה, ללא צורך בניפוי

תערובת קסם לחלה של סוגת
תערובת קסם לחלה של סוגת

בשורה לחובבי החלות באפייה הביתית. לקראת חגי תשרי, סוגת משיקה מוצר נוסף בסדרת הקמחים “תערובת קסם לחלה”, רק להוסיף מים לתערובת ומתקבל בצק לחלה. זאת לאחר שבתחילת השנה נכנסה סוגת לקטגוריית הקמחים המכילים שמרים עם המוצר קמח קסם, תערובת קמח המכילה שמרים.

תערובת קסם לחלה של סוגת
תערובת קסם לחלה של סוגת

לדברי ג’יל גמון, מנכ”ל סוגת: “כחברה שחרטה על דגלה חדשנות, סוגת משיקה כעת את תערובת קסם לחלה שהינו פתרון חדש, נוח, מהיר ופשוט למי שרוצה ליהנות מחלה באפייה ביתית מבלי ‘להתעסק’ עם שמרים. הנתונים המספריים מוכיחים ששוק מוצרי האפייה בישראל נמצא בצמיחה בשנים האחרונות והביקוש למוצרים אלו עולה. הוכחות נוספות לכך הן קבוצות הפייסבוק הרבות והפופולריות העוסקות באפייה, מספרם הגדול של הבלוגרים האופים, העלייה במספר הצרכנים שאופים בעצמם בבית, הביקוש הרב לסדנאות אפיה ועוד”.

גם את המוצר החדש, כשאר הקמחים של החברה, פיתח עבור סוגת השף ארז קומרובסקי בייצור טחנות הקמח שטיבל. בסוגת אומרים, כי עד כה לא הושק בישראל מוצר זהה. קומורובסקי עבד על פיתוח המוצר במשך תקופה ארוכה עד להגעה לנוסחה המדויקת שמבטיחה שימוש מוצלח. המוצר  נארז בטכנולוגיה  השומרת על פעילות השמרים לאורך כל חיי המדף של המוצר. בנוסף, שימוש בתערובת קסם לחלה חוסך זמן רב, שכן התפיחה היא מהירה, הלישה היא קצרה ואין צורך בניפוי התערובת.

עוד מציינים בחברה, כי שוק קמח השמרים הוא אחד הצומחים והמתפתחים בישראל כאשר המוצר נכנס לראשונה לשוק ב-2012 וכיום כבר מגלגל 11 מיליון שקל בשנה. המוצר אינו מכיל מרכיבים מן החי וכל אריזה מכילה 1 ק”ג.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*