הושקה וודקה רוסקי סטנדרט פלטינום

פרופיל הטעימה השתנה מעט. לפלטינום החדש בשומת פירותית יותר, גוף מלא יותר ופחות מרירות מבעבר, אם כי הוא עדיין שומר על בשומת הדרית

רוסקי סטנדרט פלטינום וודקה. צילום: תום גץ
רוסקי סטנדרט פלטינום וודקה. צילום: תום גץ

רוסקי סטנדרט השקיעה מאות מיליוני דולר במדע הזיקוק, מתוך מטרה להפוך את הרוסקי סטנדרט פלטינום לוודקה נקייה ורכה יותר עם גוף מלא וטעם מאוזן יותר. בחברה אומרים כי ההצלחה העולמית של הוודקה העניקה להם השראה  להרים עוד יותר את הרף בהפקת הוודקה: “כיום, האבולוציה שלנו לרוסקי סטנדרט פלטינום הושלמה, כששיאה במשקה שהוא אף נקי ורך יותר, הודות לטכנולוגיות המהפכניות, כמו איזון מיוחד וסינון כסוף יוצא דופן. אנו עושים את הצעד הנוסף על ידי הגברת זמן המנוחה, מה שמעניק לוודקה שלנו טעם מתון ויוצא דופן, שלא ניתן להשיגו בתהליך סטנדרטי של הפקת וודקה”.

הוודקה התחדשה גם בעיצוב חדש ובקבוק אלגנטי ומעודן. זכוכית מעושנת ומנצנצת, עיצוב בצבע מטאלי ומונוגרמות שיוצרים יחדיו בקבוק מרשים במיוחד.

מה חדש ברוסקי סטנדרט פלטינום?

וודקה רוסקי סטנדרט פלטינום החדשה. צילום: תום גץ
וודקה רוסקי סטנדרט פלטינום החדשה. צילום: תום גץ

רכיבים – נעשה שימוש בחיטה חדשה ומשופרת, המספקת פחות מרירות.

סינון – לפלטינום תמיד היו שני שלבי סינון, תחילה מערכת סינון פחם ולאחר מכן סינון כסוף. פלטינום ממשיך עם הסינון הכסוף עבור הרכות, אך עתה הוסף גם שלב סינון הפחם המשופר – אל מול הפלטינום הקודם, וכעת הוא מופק בתהליך איטי הרבה יותר. מערכת סינון הכסף מפיקה וודקה רכה יותר ממשי ועם סיומת אולטרה נקייה. סינון פחם חדש ואטי יותר מעניק טעם שהוא הרבה יותר מאוזן, רך ועגול ותחושת פה מלאה הרבה יותר.

רסטיפיקציה – פרמטרים מאוזנים יותר של תהליכי רסטיפיקציה (איזון) משלבים מספר מערכות ופרמטרים שונים (עוצמת אתנול, רמת צחות, הסרת מתנול, הסרת ראשים וזנבות וכדומה). שנות הזיקוק הרבות במזקקת רוסקי סטנדרט אפשרו למצוא את האיזון המושלם בין מספר פרמטרים במהלך תהליך איזון הכהיל. התהליך מאפשר להשיג בשומת נקייה יותר וטעם עגול יותר.

תקופת מנוחה – תקופת מנוחה ארוכה יותר מבעבר. מנוחה פירושה לאפשר לממסך לאבד “זעזועים”, שהתרחשו בתהליך הבלנד. תקופת מנוחה ארוכה יותר מאפשרת לנוזל להגיע לנקודת איזון (פיזי וכימי), והתוצאה היא בלנד מאוזן (רך, עגול ולא חד).

פרופיל טעימה – השתנה מעט. לנוזל הפלטינום החדש בשומת פירותית יותר, גוף מלא יותר ופחות מרירות מבעבר, אם כי עדיין הוא שומר על בשומת הדרית.

וודקה רוסקי סטנדרט פלטיניום החדשה משווקת לשוק גם במארז פרימיום חדש: בקבוק אלגנטי יותר ועיצוב תוויות מחודש.

מחיר לבקבוק 700 : 89-95 שקל.

מחיר לבקבוק של ליטר: 115-119 שקל.

צילום: תום גץ
צילום: תום גץ

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*