הגלידות של פלדמן משיקה את המנבו לחורף 2019 בטעם של פעם

כל מנבו ארוז בעטיפת אלומיניום יחידנית, באריזת שישייה קשיחה לשמירה על המוצר, בטעמים וניל ומוקה. הישראלי הממוצע אוכל כ-10 קרמבואים בעונה, כאשר הטעם הפופולרי ביותר הוא טעם הווניל

מארז שישייה של מנבו בטעם וניל. צילום: סטודיו פלדמן
מארז שישייה של מנבו בטעם וניל. צילום: סטודיו פלדמן

הגלידות של פלדמן משיקה את המנבו לשנת 2019 בטעם של פעם. כל מנבו ארוז בעטיפת אלומיניום יחידנית, באריזת שישייה קשיחה מפולפרופילן לשמירה על המוצר. בטעמים וניל ומוקה

דרור אשל מנכ”ל החברה: ” השנה שידרגנו את אריזת השישיות של המנבו בשל עדינותו הרבה של המוצר. האריזה החדשה נוחה לשימוש והכי חשוב – שומרת על המוצר על מנת שיגיע ללקוח בצורה האופטימלית”.

בפלדמן פיתחו מתכון ייחודי המאפשר להקפיא את המנבו ולהאריך את חיי המדף של המוצר. על אריזות המנבו ישנה המלצה לשמור בהקפאה ולהפשיר מספר דקות לפני האכילה – פעולת ההקפאה שומרת על טריות המוצר לאורך זמן. אם לא ניתן להקפיא – מומלץ לשמור במקרר בטמפרטורה ממוצעת של כ-4 מעלות.

שי שלו סמנכ”ל השיווק: ישראל היא המדינה בה נמכרת כמות הקרמבואים הרבה ביותר בעולם. בכל חורף אוכלים בישראל כ-50 מיליון קרמבואים, מתוכם פלדמן מייצרת יותר מ-10 מיליון, כולל ייצוא לחו”ל. הישראלי הממוצע אוכל כ-10 קרמבואים בעונה, כאשר הטעם הפופולרי ביותר הינו טעם הווניל – המהווה כ-60% מהמכירות של המנבו”.

מארז שישייה של מנבו בטעם מוקה. צילום: סטודיו פלדמן
מארז שישייה של מנבו בטעם מוקה. צילום: סטודיו פלדמן

המנבו הומצא בדנמרק לפני כ-200 שנה והפך פופולארי בישראל, כאשר המתכון נשאר כמעט ללא שינוי. עונת המנבו בישראל מתחילה בסתיו ונמשכת כ-6 חודשים. גלידות פלדמן החלו לייצר את המנבו בשנת 1965, כאשר נפתח המפעל באזור התעשייה ברחובות. משמעות השם “מנבו”: מן שנתן אלוקים לבני ישראל – בתוכו. מן-בו.

חברת הגלידות של פלדמן נוסדה בשנת 1945 ונמצאת בבעלות משפחת פלדמן-שלו. לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה יותר מ-250 מוצרים. לחברה רשת של 64 חנויות מפעל ברחבי הארץ.

  • אריזה משפחתית של 20 יחידות מנבו בטעמים וניל ומוקה – המחיר: 25.90 שקל
  • אריזת שישייה בטעמים וניל ומוקה – מחיר: 11.90 שקל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*