דרישה מפרופ’ גמזו: הכר באולמות וגני האירועים בדיוק כפי שאתם נוהגים במסעדנים

בהתאחדות בעלי האולמות וגני האירועים דורשים אישור לפתיחה מיידית. נועם לוי, יו"ר ההתאחדות: בעלי האולמות נופלים בין הכיסאות

נועם לוי יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים

יו”ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים בישראל, נועם לוי יחד עם חברי הנהלה נפגשו עם פרופ’ רוני גמזו, הממונה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה בישראל, בדרישה כי מדינת ישראל תאפשר מתווה לפיו משרד הבריאות יאשר לאולמות וגני האירועים להיפתח מיידית לטובת הציבור, בדומה לאישור שניתן למסעדנים.

נועם לוי: “לא יעלה על הדעת כי המדינה מאפשרת מצד אחד למסעדות לפתוח ולארח כמות מסוימת של אורחים, ומצד שני מעלימה עין מכל החתונות הפיראטיות המתקיימות בבתים פרטיים וגורמות לעלייה בתחלואה, בשל אי היכולת לשמירת התנאים הבריאותיים במקומות אלה ולא נעשות תחת פיקוח רגולטורי ובריאותי כמו שבאולמות אירועים ניתן לעשות, ובעלי האולמות והאירועים נופלים בין הכיסאות. אנחנו פועלים בתנאים מחמירים ובריאות הציבור היא נר לרגלינו”.

עוד הוסיף לוי: “אני קורא לראש הממשלה, לשר הבריאות, לשר האוצר ופרופ’ גמזו הממונה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה לאפשר באופן מיידי לחברי התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים בישראל לפתוח בדומה למתווה של המסעדות. קביעת מתווה תאפשר לנו לפתוח את האולמות בישראל וזה יסייע לקיים את החוזים בינינו לבין הזוגות. אם נוכל לפתוח את שערינו, נוכל להחזיר את המקדמות לזוגות”.

הפנייה נעשתה גם במכתב לראש הממשלה, שר האוצר, שר הבריאות ופרופ’ גמזו בדרישה שיכירו בקיום אירועים מצומצמים ומפוקחים כמו המסעדנים. ההתאחדות פנתה במכתב נוסף בנושא הפיצויים.

התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים הינה הגוף היציג לענף האירועים בישראל ומייצגת מאות בעלי אולמות וגני אירועים המעסיקים רבבות עובדים בענף.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*