דנה ברן מונתה לסמנכ”לית השיווק של מזקקת הוויסקי מילק אנד האני

תהיה אחראית על התווית האסטרטגיה השיווקית המקומית והגלובלית של המזקקה ויישומה; על מרכז המבקרים התיירותי - פיתוחו, שיווקו ויצירת שתופי פעולה לקידומו

דנה ברן
דנה ברן

דנה ברן מונתה לסמנכ”לית השיווק של מזקקת הוויסקי הראשונה מילק אנד האני בתל-אביב. ברן ביצעה בעברה מגוון תפקידים ניהוליים בחברות מובילות: בחמש וחצי השנים האחרונות שימשה ברן כמנהלת השיווק של קרלסברג מבית החברה המרכזית. בתקופה זו, כך נמסר, עבר המותג תהליך של שינוי האסטרטגיה השיווקית שהביא לעלייה במכר ובמדדים התדמיתיים של קרלסברג. מהלך זה זכה גם להכרה מקרלסברג הבינלאומית וזכה בפרס בקטגוריית brand  growth. לפני כן שימשה ברן במשך כ-3 שנים כמנהלת מחלקת שיווק התוכן בחברת HOT.

כסמנכ”לית מילק אנד האני תהיה ברן אחראית על התווית האסטרטגיה השיווקית המקומית והגלובלית של המזקקה ויישומה; על מרכז המבקרים התיירותי – פיתוחו, שיווקו ויצירת שתופי פעולה לקידומו.

ממזקקת מילק אנד האני נמסר: “במזקקה מייצרים תזקיקים איכותיים ועמלים על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה הראשונה שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בשנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי – בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן – יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם ללא פשרות וללא קיצורי דרך במסע הארוך עד להוצאת הוויסקי. הדרכה וייעוץ של ד”ר ג’ים סוואן ז”ל, מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי המתמחה ביישון באקלים חם, ציוד שתוכנן והוזמן במיוחד; חביות שנבחרו בקפידה; ובחירת חומר הגלם הטוב ביותר בנמצא. לאחרונה השיקה החברה בתל אביב את מרכז המבקרים התיירותי שלה המציע  סיורים הכוללים טעימות מודרכות של תוצרי המזקקה ומוצרים שבתהליך עבודה, חנות לממכר תוצרי המזקקה ומוצרים נלווים”.

לאחרונה הפכה חברת הכרם לאחראית הבלעדית להפצה ושיווק מוצרי המזקקה. במסגרת המהלך, מוצריה הראשונים של המזקקה, שעד כה הוצעו למכירה במזקקה בלבד, יחלו להימכר במאות נקודות מכירה. בין המשקאות : ג’ין לבנטיני – ג’ין בחוזק 46% עם מתבלים ים תיכוניים משוק לוינסקי כגון אורגנו, זעתר ולימון; ניו מייק סינגל מאלט – תזקיק דגנים לא מיושן שמהווה את הבסיס לוויסקי ומבוקבק בחוזק 50%; יאנג סינגל מאלט – מהדורות חבית מוגבלות וממוספרות של סינגל מאלט צעיר שהתיישן מספר חודשים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*