דומינו’ס פיצה משיקה את פיצת PRO בהשראת הפיצה של ליונל מסי

תפריט ההתאוששות ממאמץ בקבוצת הכדורגל של ברצלונה - עכשיו בדומינו'ס פיצה: הרשת חברה לתזונאית הספורט רקפת אריאלי, שנחשפה במהלך השתלמות בברצלונה לפיצה שאוכל מסי לאחר משחקים. הפיצה עשירה בחלבון איכותי ובסידן, ועם ויטמינים ומינרלים החשובים לעוסקים בפעילות גופנית

פיצה פרו של דומינוס. צילום: יח"צ

רשת דומינו’ס פיצה משיקה היום (ב’) את פיצת PRO המיועדת לעוסקים בפעילות גופנית בכל הרמות, להתאוששות הגוף לאחר מאמץ גופני. לאחר השקת פיצה ללא גלוטן ופיצת כוסמין, דומינו’ס פיצה פונה לקהלים נוספים והפעם לעוסקים באימון גופני ובספורט שרוצים פיצה איכותית  שתספק את מה שדרוש לגוף כדי להתאושש מהמאמץ.

על פי דומינו’ס, הפיצה מיועדת עבור חובבי הספורט, בכל הרמות, בין אם מדובר במאמני כושר, שחקני כדורסל או ילדים, בני נוער ובוגרים העוסקים בפעילות גופנית. הם מציינים כי הפיצה היא ראשונה מסוגה בארץ, מספקת את הדרוש לתזונה איכותית לאחר מאמץ, בשילוב פיצה טעימה.

פיצת PRO
פיצת PRO

לצורך הפרויקט חברה דומינו’ס פיצה לתזונאית הספורט רקפת אריאלי, דיאטנית קלינית, מנהלת תחום תזונת הספורט במרכז לרפואת ספורט של בית החולים שערי צדק, ומי שאחראית לתפריטי התזונה של מספר קבוצות כדורגל וכדורסל מובילות בישראל. במהלך השתלמות בברצלונה נחשפה אריאלי לפיצה שאוכל ליאו מסי, לאחר המשחקים.

בדומה לעקרונות שהובילו את צוות התזונה בברצלונה בהכנת הפיצה שאוכל מסי בסוף כל משחק, פיתחו דומינו’ס פיצה, אריאלי והדס יריב, טכנולוגית מזון ומוסמכת בתזונה המייעצת לחברה, את פיצת ה-PRO. הפיצה הייחודית, ראשונה מסוגה, שפותחה לאחר מספר חודשי עבודה, מורכבת מדגנים מלאים, שירה בחלבון איכותי ובסידן, ומיועדת לספק ערכים תזונתיים איכותיים לכל העוסקים בספורט ומחפשים מזון להתאוששות לאחר אימון גופני.

הפיצה מורכבת בבסיסה מרכיבים איכותיים: בצק כוסמין (80% מסך הקמחים) המספק דגנים מלאים, רוטב עגבניות המיוצר מעגבניות טריות ומספק ויטמינים ומינרלים, וגבינות איכותיות, מוצרלה וריקוטה, המספקות חלבון וסידן. כל משולש פיצה מכיל כ-30 גרם פחמימות, לצד 17 גרם חלבון, וכולל חלבון איכותי, ויטמינים ומינרלים. הפיצה מכילה את הכמויות הנדרשות של חומצת אמינו לאוצין, שהיא המרכיב המרכזי בבניית שריר לאחר אימון גופני. ניתן אך פחות מומלץ להזמין את הפיצה מקמח לבן,

עידו פרידמן, סמנכ”ל השיווק בדומינו’ס פיצה: “כרשת המובילה את תחום הפיצות בישראל, אנו מתחייבים תמיד לחשוב מחוץ לקופסה, לחדש ולהפתיע עם מוצרים חדשים בשלל אפיקים, כי להשקיע מחשבה בקהל שלנו זה לא רק לחשוב על הפיצה עצמה, אלא על כל המסביב שלה. אם זה להזמין פיצה באמצעות הסלולרי, דרך שלט הטלוויזיה או לשלם בעזרת ביט. אנו גאים להשיק היום אלטרנטיבה מדהימה לקהל העוסק בספורט; פיצה PRO שמתאימה למתאמנים לאחר אימון אינטנסיבי, שלא תמיד חייב להסתיים בטונה וקוטג’. אפשר לסיים אימון עם פיצה טעימה ומזינה”.

ברשת מסבירים כי כיום ברור, ולא רק לספורטאים מקצועיים, כי התזונה היא גם מרכיב חשוב בהצלחת הפעילות הגופנית. לאחר אימון מומלץ לצרוך חלבון ופחמימות איכותיים לצד מינרלים שונים, במטרה לבנות את רקמות הגוף ולהתאושש לקראת המאמץ הבא.

מחיר פיצת ה-PRO יהיה 86.90 שקל. לרגל ההשקה הרשת יוצאת במבצע: פיצה PRO + תוספת לבחירה ב- 79.9 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*