דומינו’ס פיצה היא בין הזוכות בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי לרבעון 1

הזכייה היא על השקת פיצבורגר בימי הקורונה - במוצר אחד הצליחו לבטל את ההתלבטות בין הזמנת פיצה להזמנת המבורגר. המשלוח כלל גם צ'יפס וקולה

פיצהבורגר של דומינו'ס פיצה. צילום: דן פרץ, סטיילינג: רותם ניר

 דומינו’ס פיצה היא בין החברות הזוכות בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי לרבעון  הראשון 2020 על השקת הפיצהבורגר.

מתוך נימוקי השופטים: הישראלים אוהבים להזמין משלוחי מזון ולצד חברות שליחויות כמו וולט ואחרות, גם רשימת הפיצריות, ההמבורגריות, האסיאתיות ואחרות  המאפשרות הזמנת משלוחים, גדלה והולכת. בדומינו’ס היו מודעים לעובדה שרוב החדשנויות המוצריות בעולם הפיצה הן  בבחינת הרחבת המגוון ואינן מהוות גורם מושך כשמתלבטים מה להזמין, פיצה או המבורגר. כדי לעמוד בתחרות בעולם המשלוחים המוזמנים הוחלט בדומינו’ס לצאת מהקופסה – וכך נולד הפיצהבורגר.

פיצהבורגר של דומינו’ס פיצה. צילום: דן פרץ, סטיילינג: רותם ניר

המטרה הייתה להגדיל את מספר הלקוחות בעזרת המוצר החדש, להגדיל את מספר המתנסים ולגרום להם לחזור ולהזמין אותו. במוצר אחד הצליחו לבטל את ההתלבטות בין הזמנת פיצה להזמנת המבורגר. המשלוח כלל גם צ’יפס וקולה.

עוד ציינו השופטים, כי באמצעות טיזרים ברשתות החברתיות הצליחה דומינו’ס ליצור באזז שהביא לכיסוי תקשורתי בערוצי הדיגיטל ואפילו בחדשות. היו דיווחים בעד, היו נגד, אבל החידוש הצליח להגיע לציבור ללא הוצאות על תקשורת, עוד לפני ההשקה. השלים את התמונה קמפיין רחב של טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.

התוצאות עלו על היעדים שהוצבו מראש: 9.3% עלייה במכירות  לעומת היעד של 5%, לקוחות חדשים –18.2% לעומת יעד של 10%, הזמינו פעם נוספת – 50.2% לעומת יעד של 30%.

עוד זכו בפרס: קבוצת מאקו – N12, מכבי שירותי בריאות – מכבי RED, כלל ביטוח – הלחצן של כלל, HP INDIGO – השקה וירטואלית בינלאומית כחלופה לתערוכת DRUPA 2020.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*