גריסיני בייטס – חטיף מלוח אפוי בטעמים

מאיר בייגל מציגה פיתוח ישראלי לגרסיני האיטלקי המוכר בשלושה טעמים: עם זיתים, עם פלפלים או עם בצל מקורמל. גריסיני בייטס הוא עם כ-10% שומן, מכיל סיבים תזונתיים ועם פחות מלח בהשוואה לחטיפים אחרים

גריסיני בייטס בטעמים. צילום: יח"צ

חברת מאיר בייגל מציגה פיתוח ישראלי לגרסיני האיטלקי המוכר: חטיף מלוח אפוי גריסיני בייטס – עשיר בטעם ופריך במיוחד, בגודל קטן של נגיסה. החטיף הוא בשלושה טעמים: עם  זיתים, עם פלפלים או עם בצל מקורמל. גריסיני בייטס שומר על תזונה מאוזנת עם כ-10% שומן, מכיל סיבים תזונתיים והוא עם פחות מלח בהשוואה לחטיפים אחרים בשוק.

גלעד זילברברג. בעלים ומנכ”ל מאיר את בייגל: “גריסיני בייטס הוא חטיף חדשני בקנה מידה עולמי שפותח על ידי מאיר בייגל, המשלב טעם שהישראלים אוהבים במוצר איכותי המבוסס גם על קמח אורז. סדרת גריסיני בייטס יוצאת לשוק לאחר שנתיים של פיתוח מוצר בסיוע המדען הראשי במשרד הכלכלה, והוא חלק מהמהפך בתחום החטיפים שחברת מאיר בייגל מובילה בשנה האחרונה עם המוצרים החדשניים של  סדרת בייגלה פרו, בייגלה עשיר בחלבון, סדרת גריסיני קראנץ, גריסיני בטעמים ופריכות על וכמובן – האריזות החדשות של כל מוצרינו, פיתוח שהוכנס לטובת הלקוח – אריזות המיועדות לסגירה חוזרת השומרת על הפריכות והטריות. במהלך הפיתוח השנה הושקעו כ 12 מיליון שקל והתוצאה – פיתוח חדשני ברמה עולמית המיוצר בגאווה בישראל”.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית: “לאכול בריא מבחינתי כדיאטנית זה למצוא את השילוב המנצח בין טעם לתפריט מאוזן, גם כשמנשנשים. גריסיני בייטס הוא חטיף טעים ופריך במיוחד, עם כמות שומן נמוכה בין 8% לכ-10% שומן בלבד, מכיל סיבים תזונתיים ופחות מלח בהשוואה לחטיפים אפויים אחרים. בעיני כדיאטנית, גריסי בייטס הוא חטיף מושלם לנשנוש או לארוחה קלה בשילוב מטבלים בריאים”.

מחיר: 9.90 שקלים לאריזת 175 גרם.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*