גלידת שטראוס פותחת את העונה עם שורת חידושים

משיקה חמישה מוצרים חדשים הנושאים את תו Vegan Friendly ותשעה מוצרים חדשים ללא גלוטן. כמו כן מציגה מוצרים חדשים לילדים ללא סימונים אדומים וללא תחליפי סוכר

מגנום קרמל מלוח ומגנום דאבל דבש שקדים. צילום: סטודיו 0304

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, פותחת את 2020 עם שורה ארוכה של חדשנויות משמעותיות בכל קטגוריות הגלידה, בהן: מגנום טבעוני וכשר שפותח בארץ, הרחבת סדרת הגלידות והשלגונים של המותג פסק זמן עם סדרת פיינטים עשירים וחדשנות פורצת דרך בעולם גלידות הפרי עם שלגונים העשויים 100% פרי, לראשונה בישראל.

החברה משיקה חמישה מוצרים חדשים הנושאים את תו Vegan Friendly ותשעה מוצרים חדשים ללא גלוטן. כמו כן מציגה מוצרים חדשים לילדים ללא סימונים אדומים וללא תחליפי סוכר.

מיכל תמרי, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור: “אנו ממשיכים לסמן את הטרנדים המובילים ולפתח מוצרים מדויקים עבור הצרכנים. כבר מספר שנים שאנו מציגים חדשנויות בכל הקטגוריות, שמתאימות לקהל צרכנים מאוד מגוון וכך גם השנה, תוך שימת לב מיוחדת לקהלים עם העדפות תזונתיות כטבעונים ורגישים לגלוטן. הצרכן הישראלי מחפש מוצרים שנעים על הסקלה בין מוצרי וול-נס, ללא התפשרות על הטעם, למוצרי פינוק מקסימלי ואני מאמינה שהבאנו בשורות משמעותיות מאוד בשוק”.

עוד מוסיפה תמרי: “רפורמת סימון המוצרים הובילה אותנו להמשיך ולפתח מוצרים טובים לילדים ויש לנו בשורות גם בתחום זה, אך בהחלט לא המתנו לרפורמה וניתן לומר שעשינו בשנים האחרונות מהלכים לשיפור הערכים התזונתיים במוצרי הילדים, שכללו הפחתה הדרגתית של כמות הסוכר במוצרי הילדים. הפחתנו קרוב ל-30% מהסוכר בגלידות לילדים, פיתחנו מוצרים עם רכיבי פרי ועוד. אני שמחה לספר שמוצרי הילדים בשנה הקרובה שכוללים את ננסים, ו-3 מוצרי ילדים חדשים שפיתחנו, כלל לא יסומנו במדבקה אדומה והם עדיין טעימים ומתוקים. מוצרים אלו מסמנים את המגמה המתמשכת של הקניית הרגלים טובים לילדינו לצרוך מוצרים פחות מתוקים, אך ללא כל פשרה על הטעם”.

קטגוריית הילדים

הקטגוריה שגלגלה 229 מליון שקל השנה מציעה השנה 3 מוצרים חדשים ללא סימון אדום:

שלגון נינג’ה ישראל ושלגון פרוזן 2 (אנה ואלזה), עם הפתעה בכל אריזה. המוצרים טעימים ועדיין אינן נושאים סימונים אדומים.

טעמקור, מוצר הגלידה הוותיק ביותר של גלידת שטראוס המיוצר מעל 35 שנים, מתרחב ויציע מוצר חדש לילדים בשם קרררצופים, מיני טעמקור מורכב מפתיבר וגלידת תות בננה. ללא סימון אדום.

גם המותג ננסים מתרענן בעיצוב חדשים ולא יישא סימונים אדומים וכן יקבל את תו ויגן פרנדלי.

קטגוריית הפינוק: מגנום, אצולת הגלידה, יציג חדשנויות עשירות ומתוחכמות. לסדרת מגנום דאבל יצטרף מגנום דאבל דבש שקדים, וכן יושק מגנום קרמל מלוח.

מאגדת קרררצופים. צילום: סטודיו 0304

נתוני שוק

בעשור האחרון שוק הגלידות בישראל הכפיל את עצמו וצמח מ-2010 עד 2019 ב-1.06 מיליארד שקל (צמיחה של 104% אחוזים).

ב-2019 שוק הגלידות בישראל גלגל 2.08 מיליארד שקל (ללא גלידריות). מדובר על צמיחה של כ-7% מ-2018 בשוק שמצליח לגדול מדי שנה בזכות חדשנויות והאהבה של הצרכן הישראלי לגלידות ושלגונים.

תמיד במקפיא – ממחקר שערכה גלידת שטראוס בקרב צרכני הגלידה הבוגרים בישראל עלה כי יותר מ-70% מהישראלים אוכלים לפחות אחת לשבוע גלידה או שלגון.

גלידות, לא רק בקיץ – צריכת הגלידות והשלגונים התחזקה בחודשי החורף (נובמבר-פברואר) ב-7% נוספים, אחרי שכבר קפצה משמעותית ב-2018 ב-21%.

שלגונים

לא רק בחוץ – מגמה מעניינת שנרשמה בנתוני הצמיחה של השנה החולפת היא צמיחה של 9% במכירות מאגדות ביתיות של שלגונים דוגמת מאגדות שלגוני מיני פסק זמן שהושקו בשנה החולפת. מעבר לכך, הקטגוריות שרשמו את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר הן טילונים (16%) ומאגדות wellness של שלגונים כמו סולרו (18%).

מגנום בודד : 8-10 שקלים.

מאגדת קרררצופים: 30-33 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*