ברגר קינג משיקה את XT – סדרת כריכים: ספייסי, רודיאו ופילדלפיה

הסדרה חדשנית הן בתיבול ובטעם והן בגודל המנה, שכן הקציצות בסדרה החדשה גדולות ב-55% מקציצות הוופר הקלאסיות

הכריכים החדשים של ברגר קינג. צילום: יח"צ
הכריכים החדשים של ברגר קינג. צילום: יח"צ

ברגר קינג משיקה סדרת מנות פרמיום במהדורה מוגבלת עם שלושה טעמים: XT רודיאו, ספייסי ופילדלפיה, המציעים טעמים בתיבול חדש ומסקרן. מעבר לחידוש בתיבול ובטעמים, הסדרה מציעה חדשנות נוספת גם בגודל המנה, שכן הקציצות בסדרה החדשה גדולות ב-55% יותר מקציצות הוופר הקלאסיות. ניתן יהיה להזמין את מנות הסדרה החדשה בכל סניפי הרשת, החל מה-1.11.2018 ועד 1.2.2019. מוצרי סדרת XT הם בעלי כשרות רגילה בסניפי הרשת הכשרים.

סדרת הכריכים החדשה מציעה:

  • XT ספייסי: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם טוויסט חריף של רוטב סריראצ’ה לצד חתיכות של חלפיניו. את החריפות ילוו חסה ועגבנייה טריות, פרוסות בצל ומיונז. מחיר: 34.90 שקל₪ (מחיר ארוחה עם צ’יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 49.90 שקל).
  • XT רודיאו: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם טוויסט שיקפיץ את בלוטות הטעם בזכות הרוטב הטקסני האותנטי המסורתי, ולא פחות מ-6 טבעות בצל קריספיות. כדי לאזן את הטעמים הכריך מגיע עם חסה ועגבנייה טריות, מיונז ומלפפון חמוץ. מחיר: 35.90 שקל (מחיר ארוחה עם צ’יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 50.90 שקל).
  • XT פילדלפיה: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם רוטב הפילדלפיה שמגיע לראשונה למסעדות ברגר קינג בישראל. הרוטב העשיר, המתכתב בטעמו עם רטבי ברביקיו ואלף האיים, יעטוף את הקציצה משני צדיה, יחד עם חסה, עגבנייה ובצל טריים ומלפפון חמוץ. מחיר: 34.90 שקל (מחיר ארוחה עם צ’יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 49.90 שקל).

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*