בקשה לייצוגית נגד דומינוס פיצה בטענה להטעיה בפרסום באתר ובאפליקציה

לדברי המבקש, החברה מפרסמת תמונות של מוצרים כשלצידם מחיר, אולם בפועל היא מספקת ללקוחותיה מוצרים נחותים או שונים מאלו שפורסמו. המבקש מדגיש כי פיצה דומינוס לא ציינה באתר שלה כי התמונות הן להמחשה בלבד. מדומינו'ס פיצה נמסר: "אנו סבורים שאין בבקשת האישור מאומה, מדובר בטענות סרק ונגיש את תגובתנו לבית המשפט כמקובל"

בקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה לביהמ”ש המחוזי בחיפה כנגד חברת אלגד פיצה מת”א המשווקת את המותג דומינוס פיצה בישראל,בטענה להטעיה שיטתית חמורה של צרכניה והולכתם שולל. זאת שעה שהיא מפרסמת באמצעות אתר האינטרנט והאפליקציה שלה תמונות של מוצרים כשלצידם מחיר, אולם בפועל היא מספקת ללקוחותיה מוצרים נחותים ו/או שונים מאלו שפורסמו.

המבקש, מיכאל אבו תושב קריית מוצקין, טוען כי רכש באמצעות האפליקציה מספר פיצות, ולאחר אספקתן גילה לתדהמתו כי קיבל פיצה שונה מזאת שפורסם באתר של דומינוס פיצה.

כך לדבריו הזמין בין היתר פיצה סיציליאנית, שאמורה להגיע לפי הפרסום שפורסם באתר עם תוספות שונות, ואולם בפועל קיבל פיצה “עירומה” ללא תוספות כלל.

המבקש מדגיש כי פיצה דומינוס לא ציינה באתר שלה כי התמונות להמחשה, או כי הפיצות אינן כוללות תוספות כפי שהיא נוהגת לפרסם במוצרים אחרים אותם היא מציעה ללקוחותיה. לטענתו, התנהלותה של פיצה דומינוס גרמה לו לתסכול רב, עוגמת נפש ותחושה כי רומה על ידה. בנוסף נגרם לו נזק כספי שכן הוא שילם עבור פיצה עם תוספות, אך בפועל קיבל פיצה ללא תוספות כלל.

המבקש סבור כי התנהלותה של דומינוס פיצה מהווה הטעיה במסגרת המשא ומתן לכריתתו, מאחר שהחברה חייבת הייתה להודיע במעמד ההצעה על מחיר הפיצה כולל התוספות, ולחלופין לפרסם תמונה שתשקף את הפיצה שהצרכן יקבל אם ישלם את המחיר המפורסם ולא עשתה כן.

לדברי המבקש, לקוחותיה של דומינוס פיצה זכאים להשבת הסכומים שנגבו מהם עבור התוספות שנאלצו להוסיף על הפיצה הבסיסית שסופקה בפועל, ולחלופין הם זכאים לזיכוי עבור התוספות שהוחסרו מהפיצה שסופקה להם בפועל. כמו כן, הם זכאים לפיצויים בגין הרגשות השליליים אותן חוו כתוצאה מהטעייתם על ידי דומינוס פיצה.

מדומינו’ס פיצה נמסר: “אנו סבורים שאין בבקשת האישור מאומה, מדובר בטענות סרק ונגיש את תגובתנו לבית המשפט כמקובל”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*