בן & ג’ריס משיקה בישראל את גלידת מרשמלו מון

גלידת שמנת עם וניל, מרשמלו, פירורי עוגיות וחתיכות פאדג'. החברה תעביר את הרווחים ממכירות גלידת מרשמלו מון לכפר נהר הירדן

גלידת מרשמלו מון
גלידת מרשמלו מון

בן & ג’ריס משיקה בימים אלו בישראל את גלידת מרשמלו מון שיוצרה בהשראת ובשיתוף ג’ימי פאלון, מנחה תוכנית הטלוויזיה The tonight show ברשת NBC. זו גלידת שמנת משובחת עם וניל ושני סוגי מילוי: מרשמלו ועוגיות מפוררות המשתלבות עם הגלידה. ויש גם תוספת של חתיכות פאדג’.

בארה”ב, כל הרווחים במכירת גלידת מרשמלו מון נתרמו לארגון SeriousFun Children’s Network המעניק נופש ייחודי לילדים עם מחלות קשות וכרוניות. בישראל תעביר בן & ג’ריס תעביר את הרווחים ממכירות גלידת מרשמלו מון לכפר נהר הירדן – כפר נופש המיועד לילדים המתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות ולילדים עם מוגבלויות, שהוא חלק מהרשת הבינלאומית.

מרשמלו מון של בן אנד ג'ריס. צילום: מורג ביטון
מרשמלו מון של בן אנד ג’ריס. צילום: מורג ביטון

ג’ימי פאלון, חובב מושבע של גלידות בן & ג’ריס, היה שותף עם הטכנולוגים של החברה בסיעור מוחות סביב הכנת הטעם המיוחד של הגלידה, השילוב הנכון ובחירת השם. לאחר שנבחרו שלושה פרופילים של טעמים המבוססים על שילובים של ג’ימי והרבה טעימות, נבחר הטעם המנצח – מרשמלו מון. פאלון יחד עם בן & ג’ריס קיבלו החלטה שכל הרווחים ממכירת הגלידה ייתרמו לארגון שהוקם על ידי פול ניומן, המעניק לילדים עם מחלות קשות וכרוניות, רגעים של שמחה ואושר דרך השתתפות במגוון של נופשי קיץ ותוכניות אחרות, ללא כל עלות למשפחות. מאז ההשקה בארה”ב נתרמו לארגון כ-1 מליון דולר.

כפר נהר הירדן, החבר ברשת העולמית של ארגון SeriousFun Children’s Network מעניק לילדים נופשים של כיף, הנאה, חוויית הצלחה, גיבוש חברתי, גילוי עולמות תוכן חדשים ושהייה בכפר ללא עלות לילד ולמשפחתו.

אבי זינגר, מנכ”ל בן & ג’ריס ישראל: “אני מרגיש גאווה להצטרף לפרוייקט של ג’ימי פאלון ובן & ג’ריס העולמית, ולאפשר לאלפי ילדים שיתארחו השנה בכפר נהר הירדן רגעים של אושר וחיברות”.

גלידת מרשמלו מון תשווק בישראל במהדורה מוגבלת, בפיינטים במשקל 473 מ”ל, במחיר 24.90 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*