בן & ג’ריס משיקה שני טעמי גלידה חדשים בסדרת CORE

שני הטעמים החדשים בסדרה: בום צ'וקולטה ועוגת גבינה ועוגיות

הגלידות החדשות של בן אנד ג'ריס. צילום: יח"צ
הגלידות החדשות של בן אנד ג'ריס. צילום: יח"צ

בן & ג’ריס משיקה בימים אלו לקראת עונת הקיץ 2018 שני טעמים חדשים בסדרת גלידות ה-CORE – גלידות בעלות ליבה ייחודית בלב הפיינט, המשלבות שלושה אלמנטים של טעם ומרקם ייחודי. בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה או מערבבים הכל יחד, כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תראה הכפית הבאה.

שני הטעמים החדשים בסדרה הם: בום צ’וקולטה – גלידת קרמל עם עוגיות שוקולד וגלידת מוקה עם חתיכות פאדג’ וליבת שוקולד ועוגת גבינה ועוגיות – גלידת שוקולד וגלידת עוגת גבינה עם עוגיות שוקולד וליבת עוגת גבינה.

אבי זינגר, מנכ”ל בן & ג’ריס ישראל מציין שסדרת גלידות ה-CORE מיוצרת באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית: “לאחר שבעבר ייבאה החברה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ופופולאריות עצומה, החליטה החב’ לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, אשר פותח על ידי צוות “גורו הטעמים” של בן & ג’ריס”.

זינגר מוסיף כי “בן & ג’ריס ישראל מאושרת כחברת סחר הוגן היחידה בישראל, אישור שמשמעו הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור, הן מבחינת שכר הוגן והן מבחינת תנאים סוציאליים, החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס  בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינלאומי מופיע בכל אריזות החברה”.

גלידות ה-CORE משווקות בפיינט של 473 מ”ל במחיר 25.90 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*