בלדי משיקה: Minute שניצל ו-Minute שווארמה פרגית

בלדי משיקה גם ממרח אבוקדו קפוא, השומר על ערכיו התזונתיים והמכיל כ-99% פרי ואחוז אחד של חומרי שימור טבעיים

מינוט שווארמה פרגית ומינוט שניצל של בלדי. צילום: יח"צ
מינוט שווארמה פרגית ומינוט שניצל של בלדי. צילום: יח"צ

חברת בלדי משיקה בימים אלו מוצרים חדשים בסדרת Minute כפתרון ביתי לארוחה מהירה ומזינה. לאחר שהשיקה את המינוט סטייק, בלדי מרחיבה את הסדרה ומשיקה מוצרים חדשים: Minute שניצל ו-Minute שווארמה פרגית.

Minute שניצל הנו מוצר שניצל פרוס דק דק להכנה מהירה בדקה, המוגש באריזה שומרת טריות של 300 גרם ליחידה המכילה כ-68 גרם חלבון. המוצר דל קלוריות ועתיר חלבונים ולכן מומלץ בקרב מתאמנים ושומרי משקל. המוצר מורכב מנתח חזה עוף פרוס דק דק, המכיל 34 גרם חלבון למנה וארוז באריזה של 300 גרם (2 מנות של 150 גרם). מורכב מ-100% בשר עוף מובחר, לא מעובד, ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח.

מחיר – 24.90-26.90 שקל.

Minute שווארמה פרגית : מוצר שווארמה פרגית פרוס דק דק להכנה מהירה בדקה. מגיע באריזה השומרת על טריות של 300 גרם ליחידה. כל חבילה מגיעה בצירוף עם תבלין הבית של בלדי, שהוכן עבור מוצר זה על ידי שף מקצועי. מוצר השווארמה מורכב מ-100% בשר עוף מובחר, נתחי פרגית הפרוסים דק דק, לא מעובדים, ללא חומרים משמרים, ללא חומרי טעם וריח ובמשקל נקי של 300 גרם.

מחיר – 29.90-31.90 שקל.

המוצרים בסדרה הם בעלי כשרות חלק למהדרין בהשגחת רבנות עמק יזרעאל.

ממרח אבוקדו קפוא

ממרח אבוקדו בלדי. צילום: יח"צ
ממרח אבוקדו בלדי. צילום: יח”צ

לאוהבי האבוקדו, בלדי משיקה ממרח אבוקדו קפוא, 300 גרם. מבלדי נמסר כי מדובר במוצר ייחודי המגיע באריזת קרטון המכילה 3 יחידות ואקום במשקל של 100 גרם כל אחת. מדובר במוצר חדשני של ממרח אבוקדו (מסוג האס) המכיל כ-99% פרי אבוקדו ועוד אחוז אחד של חומרי שימור טבעיים.

המוצר מאפשר שימוש לכל אורך ימות השנה, ללא תלות בעונתיות, ללא צורך בהמתנה להבשלה, ללא בזבוז זמן בקילוף מעיכת ותיבול האבוקדו. מאפשר בקרה על הכמות הנאכלת ומונע זריקה לפח של חלק הפרי שלא נאכל. הכי חשוב – המוצר שומר על ערכיו התזונתיים ברמות הכי גבוהות עקב הקפאה מידית לאחר הקטיף. מדובר במוצר איכותי וטעים המגיע מארץ המוצא של פרי האבוקדו – מקסיקו.

ערכיו התזונתיים: באבוקדו קטן (כ־150 גרם) יש 240 קלוריות, 22 גרם שומן, 4 גרם סיבים, ויטמין E ויטמיני C , חומצה פולית ואשלגן. הוא עשיר בשומנים בריאים, וכמחצית מהשומנים שבו הם בלתי רוויים. יש בו חומצה אולאית (זו שנמצאת בשמן זית), הוא מכיל גם פיטוסטרולים – שמפחיתים את ספיגת הכולסטרול וכך מסייעים בהורדת הרמות שלו בדם.

מחיר המארז – בין 9.90-12.90 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*