בירת קרומבאכר תשווק בישראל על ידי יקבי כרמל

קרומבאכר, הנחשבת לבירת הפרימיום הנמכרת ביותר בגרמניה (על פי דוח IWSR, גרמניה, 2020), השיקה מיתוג מחודש שכלל בין היתר את שיפור צורת הבקבוקים, חידוש הלוגו וריענון מראה האריזות

בירות קרומבאכר פילס. צילום: איל קרן
קרומבאכר פילס. צילום: איל קרן

בירת קרומבאכר, הנחשבת לבירת הפרמיום הנמכרת ביותר בגרמניה (על פי דוח IWSR, גרמניה, 2020), תשווק בישראל על ידי יקבי כרמל. כחלק מתפיסת המצוינות של המותג, הוא עבר בשנת 2019 ריענון למיתוג שכלל בין היתר את שיפור צורת הבקבוקים, חידוש הלוגו וריענון מראה האריזות. המיתוג המחודש, כך אומרים בחברה, “מדגיש דינמיקה חדשה ותחושת פרימיום המתקשרים בצורה ברורה לסיפור המותג, המורשת ואיכות הפרימיום שלו”.

לדברי יוסי אדרי, סמנכ”ל השיווק והמכירות ביקבי כרמל: “בירה קרומבאכר היא דריסת הרגל הראשונה שלנו בסגמנט בירות הפרימיום. בירה קרומבאכר, בירת הפרמיום מספר 1 בגרמניה, מיוצרת תוך שמירה קפדנית על מסורת הכנת בירה גרמנית בווארית אמיתית מרכיבים טבעיים בלבד באיכות הגבוהה ביותר, הכוללים בין היתר: שימוש במי מעיינות טבעיים ושימוש בשמרים איכותיים בהם נעשה שימוש חד פעמי בלבד בעת תהליך הייצור – דבר המבטיח איכות גבוהה ביותר. לבירה היסטוריה מפוארת של יותר מ-200 שנות מומחיות בהכנת בירה איכותית על פי המסורת הגרמנית. הרחבת פורטפוליו מותגי הפרמיום של יקבי כרמל, יחד עם סדרות היין המובילות שלנו, מאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון של משקאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר”.

בשלב הראשון יימכרו בארץ שני סוגים של בירה קרומבאכר:

קרומבאכר PILS

בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר מאז 1890.

קרומבאכר פילס היא בירת לאגר גרמנית בסגנון פילזנר, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים, קריספיים וכשותיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת.

אלכוהול 4.8%

קרומבאכר חיטה – WEIZEN

קרומבאכר חיטה. צילום: איל קרן

בירת חיטה גרמנית, מקורה בממלכת בוואריה בדרום גרמניה.

קרומבאכר ווייצן היא בירה בסגנון חיטה, הנכלל כווריאנט בירות אייל. צבעה של הבירה עכור-מעונן והיא בעלת ארומות פירותיות עם רמזים לטעמי דבש ובננה.

קרומבאכר ווייצן היא בירה עשירה, בעלת טעמים מלאים ומורכבים המובילים לסיומת פירותית ומאוזנת.

אלכוהול 5.3%

 

מחירים:

מארז שישיית פילס 330 מ”ל – 40 שקל

פחית פילס 500 מ”ל – 10 שקל

בקבוק 500 מל’ WEIZEN (חיטה)- 12 שקל

פחית WEIZEN (חיטה)- 10 שקל

על שוק הבירה בישראל:

לפי נתוני IWSR לשנת 2020 היקף הצריכה של בירות בארץ מוערך בכ-122 מיליון ליטר. מספר זה משקף צריכה של 17 ליטר בירה לנפש בממוצע בשנהלפי נתוני IWSR, בהשוואה ל-2019 הקטגוריה אומנם צמחה בשוק המבורקד בכ-3.5% אך בקיטון בכלל השוק של כ-7% בשל חוסר הפעילות בערוץ התדמית בצל מגבלות הקורונה.

על בירה קרומבאכר

קרומבאכר נוסדה ב-1803 ע”י משפחת שאדברג. המבשלה שוכנת בעיר קרוצאל – קרומבאך” ונחשבת למבשלת הבירה בבעלות פרטית הגדולה ביותר בגרמניה.

המעיין הטבעי ממנו נשאבים המים ליצור הבירה נתגלה בטעות ב-1722 כשבוחן כורי פחם, שחיפש מאגרי מתכות יקרות ביער הסמוך, גילה אותו ואת המים הזכים שבו, שמהווים את מקור האיכות הגבוה והייחודי של הבירה, יחד עם שימוש בשמרים איכותיים ומוקפדים העוברים שימוש חד פעמי בלבד ושמירה על תהליך ייצור טבעי לחלוטין.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*