ביכורים השיקה לחם פשתן טרי דל בפחמימות

הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה) ומשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו זמן רב

ביכורים - לחם פשתן. צילום: אייל קרן
ביכורים - לחם פשתן. צילום: אייל קרן
לחם פשתן. צילום: יוסף לבין
לחם פשתן. צילום: יוסף לבין

חברת ביכורים מזון ומאפה, המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין לחמי הפשתן ומשיקה לחם פשתן טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו.

הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה. כדי לשמר את ערכיו התזונתיים של הפשתן, הנחשב למזון על, נטחנים הזרעים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה. תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחם עשיר וטעים, תוך שמירת ערכיהם התזונתיים. מייד בתום האפייה נארז הלחם באריזה מיוחדת ומבוקרת, השומרת על טריותו זמן רב. עד כה, שיווקה החברה לחם פשתן קפוא.

הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 שבו הופכת אותו לבחירה טובה עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבו מקנה לו יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם עשיר גם בסיבים תזונתיים, התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע המסייעת בשמירה על משקל תקין.

האריזה המיוחדת של הלחם, השומרת על טריותו, מאפשרת לקחת אותו ללא חשש ובנוחות לכל מקום, גם לנסיעות ארוכות. אחרי פתיחת האריזה, אפשר לשמור את הלחם הטרי בטמפרטורת החדר עד שבוע. אפשר לאחסן גם במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מומלץ לשים את הפרוסות בטוסטר.

הלחמים מיוצרים במאפיית הבוטיק של ביכורים מזון ומאפה, המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים. עוד מציינים בחברה, כי מערכת הייצור מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

מחיר: 22-26 שקל לאריזה במשקל 450 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*