ארוחה בקצב לטיני סוער בסקול יארד

הסקול יארד של דנון מזמין לארוחת פופ אפ, משתה בנוסח ונצואלה - שמח, צבעוני ומתובל, בניצוחה של השפית דליה אלחדף

אוכל בנוסח ונצואלה בסקול יארד
מטבח דל בגלוטן. אוכל בנוסח ונצואלה בסקול יארד

מסעדת הסקול יארד של דנון – בית הספר למצוינות קולינרית, תארח ב-27-28 בפברואר את דליה אלחדף לארוחה על טהרת המטבח עליו גדלה ואותו היא.  בסוף החודש יארחו תלמידי מגמת הבישול של בית הספר לארוחת פופ אפ מהמטבח הלטיני, משתה בנוסח ונצואלה, שמח, צבעוני ומתובל: אמפנדס מטוגנות במילוי מסורתי של בשרים; טירדיטו של דג ים ברוטב אהי אמריג׳יו; צ׳ופה – נזיד דייגים עם תפוחי אדמה ותירס; ארפה עם פורק בלי, אננס צלוי וגבינה קשה; קסיג׳יו, קרם של קרמל ונצואלי. את הארוחה ילווה משקה אורז מתוק בשם צ׳יצ׳ה.

תלמידי דנון מתנסים בהגשה. צילומים: יח"צ
טעימה הראשונה מעולם המסעדנות. תלמידי דנון מתנסים בהגשה. צילומים: יח”צ

בגיל 18 עזבה אלחדף את ונצואלה והגיעה לישראל, אבל מעולם לא שכחה את הטעמים והניחוחות של נוף מולדתה. אחרי שזכתה לחשיפה בתכנית מאסטר שף, היא פתחה את מסעדת טוטומה בתל אביב, בה בישלה את האוכל שעליו גדלה עם טוויסט מסעדני.

אז מהו המטבח הוונצואלי? מטבח לטיני חם, צבעוני, עם טעמים עזים ומתובלים, אבל לא חריפים במיוחד. הוא מושפע ממטבחים קרובים ורחוקים – המטבחים הספרדיים והפורטוגליים, המטבח האפריקאי ומטבחי האיים הקריביים. עושר חומרי הגלם והשימוש המרובה בתירס ובקמח תירס הפכו את המטבח הזה לדל יחסית בגלוטן.

הסקול יארד היא מסעדת התלמידים של בית הספר דנון – המעניקה לסטודנטים את הטעימה הראשונה שלהם מעולם המסעדנות. במסגרת שיתוף הפעולה עם סטיבן לובל וחברת LTD  התלמידים מפעילים את המסעדה בארוחות פופ-אפ פתוחות לקהל, ומתנסים בסרוויס כבר במהלך הלימודים.

הארוחה תתקיים על פני שני ערבים, בכל ערב ייערכו שני סבבים: ב-19:00 וב-21:30.

מחיר הארוחה 240 שקלים, לא כולל שתייה. הארוחה אינה כשרה.

להזמנות: 03-7571555

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*