ארגון העיצוב העולמי IF International Forum העניק למכונת הקפה JURA S8 את פרס המצוינות ל-2019

מכונות קפה JURA S8 הן עם מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך הכנת הקפה (15 סוגי קפה שונים)

מכונת הקפה JURA S8
מכונת הקפה JURA S8

חבר השופטים הבינלאומי של ארגון העיצוב העולמי IF International Forum (שכלל 63 שופטים מומחים) העניק את פרס העיצוב If design award לשנת 2019 למכונת הקפה של חברת JURA השוויצרית – מכונת JURA S8 בקטגוריית המוצרים במטבח.

חבר השופטים בארגון העיצוב, שהוקם לפני 65 שנים בהאנובר, גרמניה, בחר ב-JURA S8 מתוך 6,400 מוצרים מ-54 מדינות שניגשו לתחרות היוקרתית, שמעבר לזכייה מוענק להם סימן היכר עולמי של מצוינות שמוערך מאוד בקרב מעצבים, אדריכלים, מהנדסים ועוד.

מכונות הקפה הן עם מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך ההכנה של  15 סוגי משקאות קפה שונים: ריסטרטו, ריסטרטו–כפול, אספרסו, אספרסו-כפול אספרסו ארוך, אספרסו-מקיאטו, אמריקנו, קפוצ’ינו, לאטה, לאטה-מקיאטו, קפה-לאטה, פלט-וויט, מים חמים, חלב, קצף חלב.

המכונה עם מסך מגע צבעוני בגודל של 4.3 אינץ’ ברזולוציה גבוהה, ההופכת את תפעול המכונה לפשוט ומתוחכם יותר, עם הפעלה מהירה. ניתן להפעיל את המכונה גם באפליקציה ייחודית: J.O.E.

ל-JURA S8 מטחנת קפה מדויקת ומהירה המשמרת את מלוא הארומה של פולי הקפה ומקצרת את זמן הכנת קפה האספרסו. טכנולוגיית ההקצפה היא מקסימלית ומערכת הניקיון אוטומטית.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*