אסם וחברת א.מ. חטיפי העמק הגיעו לידי הסכמה לגבי האריזות של חטיפי באגסי

אסם הגישה לפני כחודש תביעה כנגד א.מ.חטיפי העמק לסעד כספי בסך 2.5 מיליון שקל ולצו מניעה, בטענה לייצור ושיווק חטיפים בסדרת באגסי הארוזים באריזות דומות עד כדי הטעיה לאריזותיה המקוריות של חטיפי ביסלי

אסם וחברת א.מ. חטיפי העמק ממגדל העמק הגיעו לידי הסכמה לפיה חברת א.מ. חטיפי העמק תחדל מלעשות שימוש באריזות הג’מבו 900 גרם של חטיפי ביסלי בסדרת באגסי שלה בטעמי גריל, בצל, וברביקיו, וכי תוך שלושה חודשים לא יימצאו אריזות אלה על מדפי החנויות.

במסגרת ההסכמה בין הצדדים התחייבה חברת א.מ. חטיפי העמק להפסיק תוך שנה את השימוש באריזות הקיימות של באגסי במשקל 200 גרם, ולהפסיק בתוך 18 חודשים את השימוש באריזות הקיימות של באגסי במשקל 40 גרם.

עם זאת, נקבע בהסכמה כי בכל הנוגע לחטיפי באגסי באריזות 900 גרם תהא חברת א.מ. חטיפי העמק רשאית לשווק אותם באריזות חדשות, שיעוצבו בהתאם לקו העיצובי הקיים של המאגדות 20 גרם בטעמי בצל, גריל, וברביקיו.

בכל הנוגע לחטיפי באגסי במשקל 200 גרם ו-40 גרם תהא רשאית החברה להשתמש באריזות באותו עיצוב ובלבד שיתווספו להן בחלקן העליון והתחתון פסים צבעוניים. בית המשפט המחוזי בחיפה אישר את ההסכמות בין הצדדים ונתן להן תוקף של פסק דין.

כזכור הגישה אסם לפני כחודש תביעה כנגד א.מ.חטיפי העמק לסעד כספי בסך 2.5 מיליון שקל ולצו מניעה. זאת, בטענה לייצור ושיווק חטיפים בסדרת באגסי הארוזים באריזות דומות עד כדי הטעיה לאריזותיה המקוריות של חטיפי ביסלי.

בתגובה טענה א.מ. חטיפי העמק, כי טענותיה של אסם הינן כוזבות וכי מדובר בלא פחות מניסיונה לחסל חברה שהיא אחת המתחרות הבודדות המתמודדת עמה בשוק החטיפים המלוחים.

לגופו של עניין טענה החברה, כי אסם איננה מייצרת ומשווקת כלל חטיפי ביסלי באריזות של 900 גרם שעל עיצובן היא מלינה בתביעתה, וכי רק בחודשים האחרונים החלה אסם לשוק את חטיפי הביסלי במאגדות של 10 אריזות או 15 אריזות של 20 גרם. זאת, זמן רב אחרי שהיא משווקת את מוצריה במאגדות של 20 אריזות של 20 גרם כבר כ-20 שנה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*