אנוטקה תשווק ותפיץ את יין הדגל של יקב שאטו ד’אוסטובלון בבעלות קרלה ברוני וניקולא סרקוזי

היין - Rosblood - הוא רוזה פרימיום כשר, אלגנטי וייחודי בעל סיומת ארוכה ומענגת

יקב שאטו ד'אוסטובלון בחבל פרובאנס בצרפת
Rosblood יין רוזה

חברת אנוטקה נבחרה לשווק ולהפיץ בישראל את יין הדגל של יקב היוקרה שאטו ד’אוסטובלון מחבל פרובאנס בצרפת, שבין בעליו נמנים קרלה ברוני וניקולא סרקוזי (ראש ממשלת צרפת לשעבר), לצד בעלים נוספים. היין – Roseblood הוא יין רוזה פרימיום כשר, אלגנטי ויוצא דופן בעל סיומת ארוכה ומענגת.

בלב חבל פרובאנס שוכן דומיין ד’אסטובלון הנושא את מורשת היין ווגם שרידים המעידים על עבר מפואר של האימפריה הרומית ששלטה באזור הזה בעבר. בסביבה מיוחסת זו, שאטו ד’אסטובלון מנציח בלהט את המסורת של שמני זית ויינות יוצאי דופן מאז 1489.

Roseblood – רוזבלוד

אזור: קוט דה פרובאנס.

זנים: 50% גרנאש, 45% סנסו ו-5% טיבון.

רוזה יוצא דופן מחבל פרובאנס, מבית שאטו ד’אסטובלון.

צבע חיוור וזוהר יפהפה. האף אקספרסיבי עם תווים של רימון ומשמש. טעמיו תוססים ואלגנטיים, עם רעננות רבה המזכירה ניצני דומדמניות שחורות, ואיתה מינרליות נהדרת וחמיצות עדינה. הסיומת של היין ארוכה ומענגת להפליא.

אנוטקה היא חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלותה של משפחת ג’ורג’ חינאווי. החברה אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג’ר, מוגה ועוד.

במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול דוגמת וודקה Kremlin award, קוניאק HINE ו-Irish man, ג’ין Silent Pool ועוד. בקטגורית הבירה היא מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל בעולם סן מיגל.

כשר בהשגחת OU.

מחיר: 129 שקל.

הכרמים של יקב שאטו ד’אוסטובלון בפרובאנס

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*