אין עצמאות בלי בירה

מבשלות הבירה קרומבאכר, Jem’s ואלכסנדר מציגות לקראת חג העצמאות בירות מיוחדות וחידושים בתחום והופכות את החג ליום הבירה הישראלי. מבשלת בירבזאר הישראלית משיקה מארזים בשיתוף פעולה עם מזקקת הוויסקי מילק אנד האני

מארז בירה אלכסנדר ליום העצמאות. צילום: איל קרן

יום העצמאות הופך בשנים האחרונות, אולי בזכות עונת האביב, ליום הבירה הישראלי – חברות הבירה מרבות להציג בימים אלה בירות מיוחדות וחידושים שונים בתחום.

בירה קרומבאכר

קרומבאכר פילס. צילום: איל קרן

כך מציגה קרומבאכר, הבירה הפופולארית בגרמניה,  לרגל חגיגות יום העצמאות את קרומבאכר PILS, בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר מאז 1890, שזכתה בחודש האחרון בתחרות מוצר השנה של ישראל בקטגוריית הבירה. הזכייה משקפת את החדשנות והמענה המושלם לטעמם והעדפתם של הצרכנים.

קרומבאכר פילס היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים, קריספיים וכשותיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת. אלכוהול 4.8%.

ניתן להשיג את הבירה במארז 6 בקבוקים 330 מ”ל. מחיר: 40 שקל.

בפחית 500 מ”ל – 10 שקלים.

פורטפוליו המוצרים של קרומבאכר כולל גם בירת חיטה (וייצן). קרומבאכר וייצן היא בירת אייל בסגנון חיטה גרמנית בצבע עכור/מעונן, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים.

לבירה ארומות פירותיות עם רמזים לטעמי דבש ובננה והיא עשירה בטעמים מלאים ומורכבים המובילים לסיומת פירותית ומאוזנת. אלכוהול 5.3%

ניתן להשיג בפחית / בקבוק חיטה 500 מ”ל – 10 שקלים.

Jem’s חוגגת עצמאות

לקראת חג העצמאות הקרב ובא מציעים במבשלת Jem’s ארבעה סוגי בירת קראפט חגיגיות ומובילות. מבשלת Jem’s מייצרת בירה טבעית ואיכותית – לא מסוננת ולא מפוסטרת, בתהליך מוקפד ומקצועי.

בירות ג’מס ליום העצמאות. צילום: איל קרן

PILS – בירה בסגנון לאגר צ’כי בעלת צבע בהיר וזהוב עם טעמי פריחה הדרית, מרירות עשירה.

5% אלכוהול.

WHEAT – בירה בסגנון חיטה בווארית בעלת צבע זהוב עם טעם פירותי ונגיעות של בננה וציפורן.

5% אלכוהול.

8.8 – בירה בסגנון אייל בלגי בעלת צבע אדמוני עם טעם מתוק ועשיר. 8.8% אלכוהול.

IPA – בירה בסגנון אינדיין פייל אייל, בעלת צבע זהוב ומרירות גבוהה עם ניחוחות וטעמים פירותיים חזקים. 6% אלכוהול.

מחיר הבירות: 15 שקל.

מארז בירה אלכסנדר ליום העצמאות. צילום: איל קרן

המארז של אלכסנדר

מבשלת אלכסנדר משיקה, במיוחד לכבוד החג, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת, הכולל את ארבע סוגי הבירה המובילות של המבשלה – בתוספת כוס זכוכית ממותגת במתנה.

הבירות הכלולות במארז:

BLONDE – אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, היא בירה בסגנון BLONDE אייל אנגלי.

הבלונד, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות.

5.3% אלכוהול.

AMBREE – אלכסנדר אמברה, היא בירת אייל כהה, צבעה נובע משימוש בלתתים מיוחדים, קלויים יותר,  המעניקים לבירה מלבד צבע אדמדם גם עושר של טעמים וארומות מודגשות.

5.7% אלכוהול.

חיטה ישראלית – חיטה ישראלית, היא בירת חיטה קלה ומרעננת, החיטה מגיעה משדות הנגב והיא מאוזנת להפליא עם מרירות מעודנת ומורכבות ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים שהופכים אותה לבירה שקשה להפסיק לשתות.

5% אלכוהול.

GREEN – אלכסנדר גרין היא בירה בסגנון IPA. לבירה ארומה פירותית מורכבת. בטעימה מורגשת מתיקות חלקה המאוזנת באפטר טייסט ארוך ומריר.

6% אלכוהול.

מחיר למארז – 50 שקל.

בירבזאר ליום עצמאות – החתול השמן

מבשלת בירבזאר משתפת פעולה עם מזקקת הוויסקי מילק אנד האני

מבשלת בירבזאר הישראלית משיקה מארזי יום עצמאות ויוצאת בשיתוף פעולה עם מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל מילק אנד האני. לדברי גל אלון, מנכ”ל קבוצת בירבזאר “לקראת יום העצמאות אנו משיקים מארז בירה קראפט כחול לבן הכולל שיתוף פעולה עם מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה בתל אביב, מילק אנד האני אשר יצטרפו למארזי החג, כי חג ישראלי חוגגים עם בירה ישראלית. לדברי אלון “בנוסף הוספנו גרסאות מיוחדות ליום העצמאות של ‘חתול שמן‘ – הבירה הראשונה שהופקה למבשלה”.

המארזים המוצעים:

שלום לך ארץ נהדרת (מארז רגיל) 149 שקל – 6 בירות קראפט ושיכרים ישראליים היישר מהמבשלה בקריית גת ; 1 מיקס מלוחים שבא בול עם הבירה; 1 וויסקי סינגל מאלט קלאסי של מזקקת Milk & Honey הישראלית. 50 מ”ל; 1 ערכת על האש – נפנף כתום של בירבזאר + תבלין מיקס על האש; 1 משקפי נצנץ דגל ישראל מדליקות

קום והתהלך בארץ (מארז גדול) 169 שקל – 7 בירות קראפט ושיכרים ישראליים מהמבשלה בקריית גת; 1 וויסקי סינגל מאלט קלאסי של מזקקת Milk & Honey הישראלית. 50 מ”ל; 1 מיקס מלוחים שבאים בול עם הבירה; 1 פותחן עץ מהודר המיוצר בעבודת יד; 1 ערכת על האש – נפנף כתום של בירבזאר+ תבלין מיקס על האש; 1 משקפי נצנץ דגל ישראל מדליקות.

יש לי יום יום חג (מארז ענק) 209 שקל – 9 בירות קראפט ושיכרים ישראליים מהמבשלה בקריית גת; 1 וויסקי סינגל מאלט קלאסי של מזקקת Milk & Honey הישראלית. 50 מ”ל; 1 מיקס מלוחים שבאים בול עם הבירה; 1 מיקס מקורמלים ממכרים לאיזון הטעמים; 1 פותחן עץ מהודר המיוצר בעבודת יד; 1 פופקורן למיקרו + תבלין בירה סודי; 1 ערכת על האש- נפנף כתום של בירבזאר + תבלין מיקס על האש; 1 משקפי נצנץ מדליקות.

מארזי יום העצמאות של בירבזאר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*