אחוה מוזילה את מחירי הטחינה האורגנית בכלל המותגים בכ-10%

ירידת המחירים תקפה לטחינה אורגנית וטחינה משומשום מלא אורגני, הן במותג אחוה והן בכל המותגים הפרטיים המיוצרים במפעל. בקרוב תחנוך אחוה את המפעל החדש לטחינה שהוקם בהשקעה של כ-30 מיליון שקל 

טחינה אורגנית רגילה ומלאה של אחוה. צילום: יעל האן

חברת אחוה מדווחת על ירידת מחירים גורפת לכל הטחינות האורגניות מתוצרתה, כולל למותגים פרטיים בשיעור של יותר מ-10%. ירידת המחירים היא לטחינה אורגנית ולטחינה משומשום מלא אורגני, הן במותג אחוה והן בכל המותגים הפרטיים המיוצרים במפעל.

יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק אחוה. צילום: יעל האן
יובל מלאך, סמנכ”ל שיווק אחוה. צילום: יעל האן

לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק של חברת אחוה, ירידת המחירים מתבצעת באופן מיידי למרות מגמת ההתייקרות או הקטנות האריזה שרווחת בענף המזון בימים האחרונים: “בזכות רכישת מלאי שומשום אורגני איכותי במחיר מצוין, אנו שמחים להנגיש ולהוזיל את התוצרת האורגנית שלא תהיה לעשירים בלבד. חזון המפעל הוא לייצר מוצרי מזון איכותיים במחיר שווה לכל נפש ואנו מקיימים הבטחה זו כבר יותר מתשעים שנה. כשיש אפשרות להוריד מחירים לצרכן, אנו נהייה הראשונים לעשות זאת”.

בתוך כך, מסיימת אחוה בימים אלה את בנייתו של מפעל הטחינה הנוסף ומרלו”ג מודרני שישמש לאחסנת 3,000 משטחי תוצרת מוגמרת, סמוך למפעל הנוכחי באיזור התעשייה אריאל. המפעל החדש צפוי לייצר 2 טונות טחינה מדי שעה, בתוספת למפעל הקיים שמייצר גם כן 2 טונות בשעה, אחוה צפויה להפוך ליצרן הטחינה הגדול בעולם.

לפי נתוני סטורנקסט (ינואר 2018), טחינה אחוה הנה הטחינה הנמכרת ביותר בישראל עם נתח שוק כספי של 32.5% ו-41.6% בנתח כמותי. החברה, בבעלות התעשיין ואיש העסקים יעקב מלאך, מעסיקה 235 עובדים ומחזור מכירותיה נאמד בכ-180 מיליון שקלים בשנה.

מפעל אחוה החדש. צילום: תומר בורמד

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*