סיאל פריז 2024: אירוע יוצא דופן

תערוכת סיאל פריז שתתקיים באוקטובר השנה מאחדת מקצוענים מכל העולם לדיונים בנושאי מזון. נאמנה ל-DNA שלה, סיאל תמיד הייתה מקום למפגשים והחלפות דעות, יריד שבו שיתוף, הנאה ואנרגיה משרתים את עולם העסקים, וזה נכון אף יותר ב-2024

אנשי סיאל פריז 2024

במשך 60 שנה, תערוכת סיאל פריז מאחדת מקצוענים מכל העולם לדיונים בנושאי מזון. נאמנה ל-DNA שלה, סיאל תמיד הייתה מקום למפגשים והחלפות דעות, יריד שבו שיתוף, הנאה ואנרגיה משרתים את עולם העסקים, וזה נכון אף יותר ב-2024 עם תוכנית מיוחדת שהופכת את סיאל פריז לאירוע עוד יותר מרגש.

תוכנית 2024 והמאפיינים שלה:

SIAL Summits: חדש

לראשונה, סיאל פריז מארגנת מפגשי פסגה. פורמט חדש זה חוצה את הגבול מעבר להשראה ומציע תוכן מתקדם שמועבר על ידי דוברים בינלאומיים מוכרים. חידושים באפריקה, DeepTech, בינה מלאכותית, שרשראות אספקה ותחומי אחריות חברתית ייחקרו במהלך המפגשים כדי להבין את ההשפעה המיידית שלהם ולשקול פתרונות מעשיים לאתגרי המחר.

סיאל למען שינוי

בתערוכה פועלים כדי להביא לידי ביטוי אסטרטגיות מובילות בנושאים הקשורים לאחריות חברתית, ליזום תנועה קולקטיבית ולקדם חזון חיובי של שינוי: זו רוח התחרות של SIAL For Change, שנחשפת במהלך חגיגות 60 שנה לסיאל פריז. מעבר למוצרים ולחדשנויות, פרס המחקר המוצע מבטא את הגישות הכוללות של המציגים, שיצטרכו להדגים את מחויבותם דרך קובץ בקשה ייעודי (זמין באתר סיאל פריז). היוזמות העסקיות הטובות ביותר יזכו בפרס במהלך טקס בתערוכה ויוצגו בסיור המיועד לכך.

חידושי סיאל

חידושי סיאל מספקים תצפית עולמית לחדשנות במזון, שמוצעת בשותפות עם פרוטאינס XTC, באמצעות ניתוח של אלפי בקשות שהוגשו על ידי המציגים בתערוכה המתקיימת בכל שנתיים.

סיאל מעניקה פרסים לחדשנויות הטובות ביותר דרך כעשרים פרסים שמוענקים לפי תחום (מוצרי חלב, מוצרי ים, מזונות קפואים, שירותי מזון וכו’), וגם פרסים מיוחדים. כמגמה מובילה, סיאל פריז מציעה למבקריה חלון ייחודי לעתיד המזון העולמי דרך אזור ייעודי בתערוכה שמציג מוצרים שנבחרו על ידי חידושי סיאל.

המהדורה של 2024 תסומן בארבעה פרסים מיוחדים חדשים: פרס לציון 60 שנה, שיזכה את החדשנות הטובה ביותר מבין כל הזוכים בתחרות מאז היווסדה, פרס שלוש המדינות המובילות עם הפודיום של המדינות שהציעו את המוצרים החדשניים ביותר, פרס אפריקה, ופרס קונספט לחדשנויות בשלב מוקדם.

הפרסים הגדולים של חידושי סיאל – ברונזה, כסף וזהב – ייחשפו במהלך טקס הענקת הפרסים, אירוע שאסור לפספס ביריד ושיתקיים בשבת, 19 באוקטובר 2024, מ-16:00 עד 18:00 בבמת השיח של סיאל.

חדש – לראשונה, מבקרים ביריד יוכלו לטעום מוצרים מבחירת חידושי סיאל במרחב חדש: טעם סיאל.

עדיין יש זמן להגיש בקשה לחידושי סיאל!

ההגשות פתוחות עד ה-30 באוגוסט 2024. למידע נוסף, בקרו באתר חידושי סיאל פריז.

זירת הסטארט אפ של סיאל

סיאל – סטארט-אפ גדול מתמיד

לאחר מהדורה ראשונה מוצלחת ב-2022, סיאל סטארט-אפ מתרחבת עם מרחב מוגדל לאירוח הניצנים הצעירים של מפת הפודטק העולמי שמשנים את הצלחת העתידית שלנו. אלה חברות עם רעיונות ומוצרים חדשניים שמשנים פרדיגמות, שבשבילן היריד מהווה הזדמנות ייחודית ליצירת הזדמנויות עסקיות ולזכות בהכרה.

סיאל פריז מציעה לסטארטאפים הזדמנות להציג את המיזם שלהם על ה-Pitch stage של סיאל בלב סיאל סטארט-אפ. זו הזדמנות לחברות הצעירות הללו למשוך את תשומת לב המשקיעים, להגביר את פעילותן ולשכנע בפוטנציאל הצמיחה שלהן.

חדש: לראשונה השנה, פרויקטים בשלב מוקדם יוצגו גם בסיאל סטארט-אפ.

ישראל בסיאל פריז

המכון ליצוא של ישראל, בשיתוף עם מנהל המסחר החוץ במשרד הכלכלה, יקים פביליון לאומי בתערוכת סיאל בפריז, צרפת, בין ה-19 ל-23 באוקטובר.

קישור לתקשורת Promosalons ישראל:

ybenhayoun@promosalons.com

אודות סיאל פריז

התערוכה מאורגנת על ידי Comexposium, והיא התערוכה הגדולה ביותר בעולם לתעשיית המזון. התערוכה מתקיימת כל שנתיים, והיא גוף מחולל עסקים המספק הצצה ייחודית למגמות והזדמנויות בתחום. האירוע הוא חלק מרשת סיאל, הרשת הגדולה ביותר בעולם של ירידי מזון ומשקאות. דרך 11 אירועים קבועים (סיאל פריז, סיאל קנדה במונטריאול וטורונטו, סיאל בסין / שנגחאי ושנזן, סיאל אינטרפוד בג’קרטה, סיאל בהודו / ניו דלהי, Food & Drinks Malaysia by SIAL בקואלה לומפור, Gourmet Selection by SIAL, Cheese and Dairy Products ו-Djazagro באלג’יר), הרשת מאחדת 17,000 מציגים ו-700,000 מקצוענים מ-205 מדינות. www.sialparis.com

אודות Comexposium

Comexposium מארגנת יותר מ-150 אירועים למקצוענים ולקהל הרחב ביותר מעשרה תחומי עסקים (חקלאות ומזון, קמעונאות ודיגיטל, אופנה ואביזרים, פנאי ועוד). הקבוצה מחברת 48 אלף מציגים עם 3.5 מיליון מבקרים, 365 ימים בשנה. דרך חוויות ומפגשים בין אנשים, Comexposium מאפשרת לקהילות שלה להישאר מחוברות כל השנה דרך אירועיה (SIAL, All4Pack, Paris Retail Week, One to One E-commerce, Foire de Paris, Rétromobile ועוד רבים אחרים) ותוכן משויך דרך מנועים אומניקנליים יעילים וממוקדים.

www.comexposium.com

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*