Whiksy Live 2018: תערוכת הוויסקי על גג קניון עזריאלי בתל אביב

תערוכת הוויסקי הגדולה חוזרת לישראל אחרי שלוש שנים גדולה וגבוהה מתמיד, עם מגוון סדנאות, השקות ובקבוקים נדירים - ה-14-15 במרץ

צילום: דוד סלברמן
צילום: דוד סלברמן

Whiksy Live 2018 – תערוכת הוויסקי מבית whisky magazine חוזרת לישראל אחרי שלוש שנים, עם הצלחה רצופה והבנה שהקהל הישראלי צמא לאיכות מזוקקת. התערוכה תשתלט ב -14-15 במרץ על גג קניון עזריאלי עם הפקה שמושכת אורחי כבוד ממעבר לים. היזמים אומרים שישראל מתברגת כמארחת בולטת מבין שורת מדינות בהן התערוכה מוצגת מדי שנה: אוסטרליה, אירלנד, אנגליה, ארה”ב, בלגיה, הודו, הולנד, יפן, צרפת, קנדה, ספרד, סין ועוד.

הקהל הישראלי נחשף בשנים האחרונות לטיבו של ויסקי איכותי ועל פי סקרים שיווקיים יש עלייה ניכרת בצריכת המשקה. whisky live הפך לאחד האירועים המרכזיים של השנה הן בעבור הקהל המקצועי והן בעבור אוהבי הז’אנר, עם השקות אקסקלוסיביות של בקבוקים ומהדורות מוגבלות ונדירות. התערוכה מציגה את מותגי הוויסקי המובילים לצד מותגים חדשים מכל העולם. בין אורחי הכבוד מעולם הוויסקי יגיעו השגריר העולמי של  גלנמורנג’י, המזקקה הסקוטית בעלת השם העולמי, איאן לוגן שגריר גלנליווט ועוד נציגים מהענף.

התערוכה כוללת גם שורה של סדנאות והרצאות שיועברו על ידי מומחים מהארץ ומהעולם וגם טעימות ויסקי מבקבוקים נדירים שמגיעים לארץ לראשונה. כרטיס כניסה לתערוכה כולל שלוש טעימות ויסקי ובמהלכה יוצעו למכירה מגוון מותגים במחירים מוזלים. מתחם ה-vip יציע מנות מיוחדות, מרחבי ישיבה, ויסקי מרחבי העולם ממבחר מבשלות גדול ובקבוקים נדירים.

Whiksy Live 2018. צילום: דוד סילברמן
טעימות ויסקי מבקבוקים נדירים. Whiksy Live 2018. צילומים: דוד סילברמן

איש הוויסקי תומר גורן, מנהלה המקצועי של התערוכה, מי שייבא את הפורמט לישראל ומי שאמון  על הוויסקי של מילק אנד האני, המזקקה הישראלית הראשונה,  אומר על התערוכה: “שוק הוויסקי בישראל גדל וצומח בשנים האחרונות, הן בכמות המותגים המיובאים לשוק הישראלי והן ברמת הידע וההבנה של הקהל המקומי. התערוכה היא חגיגה של טעמים וניחוחות והזדמנות לטעימה של בקבוקי וויסקי מיוחדים ואפשרות להעמיק ולצלול לעולמות התוכן של המשקה המדהים הזה בסדנאות שיועברו על ידי מומחי ויסקי”.

על ההפקה: ניה הפקות של זאב גלעד אשר הפיקה גם את אירועי מידברן, פסטיבל הצילום הבינלאומי ואירועים לזכרו של מאיר אריאל ז”ל.

הכניסה לתערוכה מגיל 18 ומעלה.

Whiksy Live 2018, ד’, ה’, 14,15/3, 13:00 – 22:00,

קניון עזריאלי תל אביב בקומה השלישית, קומת גג הקניון.

תערוכת הויסקי
השקות אקסקלוסיביות של בקבוקים ומהדורות מוגבלות. תערוכת הויסקי

 

1 Trackback / Pingback

  1. ויסקי לייב 2018 - נהרות של ויסקי והזוכה הוא... — E-food

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*