Sodexo On Site רוכשת את חטיבת ההסעדה של ISS עם מחזור מוערך של 380 מיליון שקל

עם הרכישה יגיע נתח השוק בתחום ההסעדה המוסדית של קבוצת Sodexo on site לכ-18% ובכך תהפוך לחברה המובילה את שוק ההסעדה לחברות וארגונים בישראל, שנאמד בשווי של 4 מיליארד שקל

אודי בן שימול מנכ"ל sodexo on site. צילום: טל שחר

חברת Sodexo on site חתמה על עסקת מכירה של פעילות ההסעדה של קבוצת ISS הדנית. החברה שהינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי, המעסיק יותר מ-460 אלף עובדים ב-70 מדינות ברחבי העולם, ומשרת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים. בארץ מפעילה Sodexo שתי חברות נפרדות; האחת היא Sodexo on site, המתמחה בשירותי אחזקה והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות, אותה מוביל אודי בן שימול, והשנייה היא סיבוס סודקסו, בעלת פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת למאות אלפי עובדי חברות ליהנות ממבצעים והטבות במגוון עצום של רשתות ומסעדות ברחבי הארץ, בניהולו של המנכ”ל איתן לב-טוב.

Sodexo on site, נחשבת לחברת הסעדה מקצועית ומדורגת כיום כאחת מחמשת החברות המובילות בענף זה. לחברה לקוחות מובילים במשק דוגמת מגדל, כנסת ישראל, בית החולים אסותא אשדוד, חברת חשמל, קבוצת לובינסקי, רד בינת ועוד. עם הרכישה תהפוך החברה לחברה המובילה בישראל בתחום ההסעדה לארגונים.

רכישת חטיבת ההסעדה של ISS הינה רכישה משמעותית עבור Sodexo on site, המבקשת להציע ללקוחותיה (חברות וארגונים) מגוון רחב של פתרונות כוללים, תוך יישום תפיסת עולם הקובעת כי שיפור איכות החיים של עובדי החברות, יביא לשיפור הביצועים של הארגונים (Quality Of Life Services). רכישה זו מצטרפת לרכישות קודמות ומשמעותיות שביצעה החברה תחת ניהולו של אודי בן שימול, וביניהן רכישת חברת  ת.ד.ל, מהמובילות בתחום אחזקת מבנים, מערכות אלקטרומכניות ואספקת שירותי מיזוג אוויר ורכישת פעילות חברת ההסעדה תמר. סך שווי העסקאות מוערך בכמה עשרות מיליונים לכל עסקה.

עם הרכישה יגיע נתח השוק בתחום ההסעדה המוסדית של קבוצת  Sodexo on site לכ-18% ובכך תהפוך לחברה המובילה את שוק ההסעדה לחברות וארגונים בישראל.

ההערכה היא כי שוק ההסעדה בישראל מגלגל כ-4 מיליארד שקלים בשנה.

אודי בן שימול, מנכ”ל קבוצת Sodexo on site, מוסר: “בשנה הקרובה ננהל תהליך מוסדר ומתוכנן של אינטגרציה ומיזוג שמטרתו להמשיך ולשרת את לקוחותינו הנאמנים ולאפשר ללקוחות החדשים אשר יצטרפו אלינו, ליהנות מפעילות מקצועית ומאתגרת שיספקו כ- 2,800 עובדינו בישראל. עולם ההסעדה לארגונים, עובר שינויים מהותיים ואנו מתאימים את עצמנו לצרכים ולאתגרים החדשים בתחום ההסעדה. חברתנו קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ושל הסועדים, ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. מעבר לכך, אני מאמינים שכדי ליישם את תפיסת העולם שגורסת ששיפור איכות החיים של עובדי לקוחותינו, ישפר את הפרודוקטיביות שלהם, עלינו בשלב ראשון לשפר את איכות החיים של העובדים שלנו. מכאן, שמעבר להקפדה יתרה בנושאי בטיחות במזון, אנו פועלים רבות בתחום בטיחות בעבודה ושימור עובדים. בשנים האחרונות, אנו עדים, כי יותר ויותר ארגונים וחברות, מיישמות את תפיסת העולם הזו ובכך אנו מוציאים איתם שפה משותפת ומציעים להם מכלול שירותים משפרי איכות חיים (Integrated Facility Management)”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*