Sodexo תנהל את מערכי ההסעדה במתחם הלוגיסיטי של קוקה קולה בפלמחים ובשני אתרים של אלביט בצפון

בנוסף, חטיבת האחזקה של החברה תנהל את כל מערך התחזוקה של 107 התחנות של חברת דלק. ההיקף הכספי של שלושת המכרזים נאמד בעשרות מיליוני שקלים

אודי בן שימול מנכ"ל sodexo on site. צילום: טל שחר

חברת Sodexo מדווחת על זכייה בשלושה מכרזים: תנהל את מערך ההסעדה של המתחם הלוגיסיטי של קוקה קולה בפלמחים וכן שני אתרים של אלביט מערכות בצפון. בנוסף, חטיבת האחזקה של החברה תנהל את כל מערך התחזוקה של 107 תחנות של חברת דלק. ההיקף הכספי של המכרזים נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

ניהול מערך ההסעדה כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין וכמובן עד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים, בהתאם לתקני התו הסגול ושמירת מרחק.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site: “משבר הקורונה, פגע קשות בענף שירותי ההסעדה לשוק המוסדי. ישנה התאוששות קלה לאחרונה, אך הענף נמצא עדיין במצב מאתגר, מורכב וסובל כמו ענפים רבים אחרים מאי ודאות. אנו שמחים על ההצטרפות של חברות אלו ללקוחותינו וגאים על האמון. אנו פועלים לתת את השירות הטוב ביותר במציאות המשתנה עם ההתאמות הנדרשות. בתחום אחזקת מערכות אלקטרומכניות צמחנו ברבעון האחרון בכ-8% ונמשיך לתת דגש לפיתוח העסקי של החטיבה זו, המספקת שירותים מגוונים בתחום ה Facility Services ופועלת מול מגוון רחב של לקוחות – מפעלי תעשייה, הייטק, מוסדות חינוך ואקדמיה, משרד הביטחון וגופים נוספים”.

בתחום שירותי האחזקה, מדווחת Sodexo על זכייה במכרז עבור תחזוקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל, קרור, בינוי וכלל התחזוקה הנדרשת בתחנות חברת דלק ישראל. השירות ניתן ל-107 תחנות דלק ברחבי הארץ ויכלול בין היתר, מענה שלם בהיבטי, התפעול ותחזוקה המערכות השונות בתחנות אלו.

 

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*