Schär משיקה בסיס לפיצה ללא גלוטן, ללא צורך בהקפאה

המוצר מועשר בסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. מיועד להכנה ביתית קלה ומבטיח תוצאה מוצלחת ב-15 דקות. ישווק באריזה שומרת טריות המכילה שתי יחידות בסיס לפיצה

בסיס לפיצה ללא גלוטן של שר. צילום: Schär
בסיס לפיצה ללא גלוטן של שר. צילום: Schär

חברת שר (Schär), מותג מוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את מגוון המוצרים בארץ ומשיקה בסיס לפיצה ללא גלוטן, ללא צורך בהקפאה, ללא חומרים משמרים ומעושר בסיבים תזונתיים. זו הפעם הראשונה שמשווק בארץ בסיס לפיצה ללא גלוטן כמאפה לא מוקפא. הבסיס החדש מאפשר הכנה קלה ומהירה בבית (15 דקות), ללא צורך בהפשרה, עם איכות, חוויה וטעם של פיצה אמיתית. הבסיס ישווק באריזה של שתי יחידות. ניתן להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל, יוחננוף ועוד.

בסיס הפיצה הוא גם טבעוני ואינו מכיל שמן דקל, חלב, ביצים ולקטוז. כל שצריך כדי ליהנות מפיצה ללא גלוטן הוא ליצוק רוטב עגבניות על הבסיס, להוסיף גבינת מוצרלה ולהכניס לתנור לאפייה של כ-12 דקות. ניתן להוסיף לבסיס תוספות מיוחדות כמו תירס, פטריות, זיתים ועוד.

לדברי שלומית דיליאון, דיאטנית קלינית ויועצת מקצועית למותג שר, אוכלוסיית הצליאק בישראל הסתפקה במשך שנים רבות במגוון מצומצם של מוצרי מזון. “חברת שר מנגישה מוצרים חדשים, טעימים ואיכותיים לאוכלוסייה זו בישראל. בסיס הפיצה מצטרף לשורת מוצרים חדשניים כדוגמת סדרת הלחמים שאינם דורשים הקפאה ואינה מכילה חומרים משמרים”.

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת ליב, נציגה בלעדית של שר בישראל: “שמנו לעצמנו מטרה להרחיב את תמהיל המוצרים שאנו משווקים בישראל, כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממגוון מוצרי שר, בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם. אנו שמחים להביא לקהל הצליאקים ולנמנעים מגלוטן, בסיס איכותי וטעים לפיצה, איתו ניתן להכין פיצות ביתיות נהדרות בשלל טעמים להנאת כל המשפחה”. לדבריה, בקרוב תחל החברה לשווק את המוצר גם לשוק הפיצריות, במטרה לתת מענה לקהל ללא גלוטן גם באכילה מחוץ לבית.

ליב מתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז וגלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

מחיר: כ- 39.90 שקל לאריזת 2 יחידות (300 גרם).

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*