Nature Valley משיקה חטיפי שיבולת שועל עם מילוי חמאת בוטנים או קרם שקדים

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ריטייל ג'נרל מילס ישראל: הצרכנים היום קפדנים בבחירה ומחפשים מוצרים עם רכיבים איכותיים ומזינים במתן דגש על דגנים מלאים ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת צבעי מאכל

נייצ'ר ואלי - חטיף עם שעורה מלאה במילוי חמאת בוטנים
נייצ'ר ואלי - חטיף עם שעורה מלאה במילוי חמאת בוטנים

מותג חטיפי הדגנים Nature Valley מחברת המזון הבינלאומית ג’נרל מילס, משיק חטיפי שיבולת שועל עשויים משני חטיפים עם מילוי ביניהם, ארוזים כיחידה בודדת ומגיעים במארז של 4 יחידות. בשלב הראשוני, החטיפים מגיעים בשני טעמים: חטיף שיבולת שועל מלאה עם שעורה מלאה וקינמון במילוי קרם שקדים, וחטיף שיבולת שועל מלאה עם שעורה מלאה ודבש במילוי חמאת בוטנים.

צילומים: יח"צ
צילומים: יח”צ

בחברה מציינים כי מדובר בסגמנט חדש בשוק  חטיפי הדגנים שפותח על ידי ג’נרל מילס העולמית, המביא אתו חדשנות לשוחרי חטיפי הדגנים, המחפשים פינוק מדוד, משביע ומזין לשעות הקשות של היום, לחטיף בין הארוחות או להפסקת הקפה, בדגש על רכיבים איכותיים.

בשלב ההשקה כאמור ישווקו חטיפי שיבולת שועל  NUT CREAM בשני הטעמים ובהמשך תורחב הקטגוריה לטעמים נוספים.

החטיף עשיר בסיבים תזונתיים, 2.3 גרם בחטיף, המהווים 8% מהצריכה יומית. כמו כן גורמים לסדירות של מערכת העיכול ומאטים את קצב ספיגת הסוכר. החטיף מופיע באריזה סגורה המסייעת לשמור על גודל מנה (portion control) כלומר יש יכולת שליטה טובה יותר על כמות המתוק היומית. שימוש בקרם שקדים מעשיר את החטיף בשמן צמחי עשיר בנוגדי חמצון.

לדברי יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ריטייל ג’נרל מילס ישראל: “הצרכנים היום קפדנים בבחירה ומחפשים מוצרים עם רכיבים איכותיים ומזינים במתן דגש על דגנים מלאים ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת צבעי מאכל. בג’נרל מילס קשובים לצרכנים. אני מאמינה כי כל עוד נהיה קשובים לצרכים של הלקוחות שלנו, נהיה רלוונטיים”.

לקראת ההשקה ערכה חברת ג’נרל מילס ישראל מחקר טעימה לחטיפי הנאט קרים. על פי נתוני החברה, המבחן קיבל ציון בין הגבוהים מבין מחקרי הטעימה שבוצעו על מוצרים אחרים ונרשמה התלהבות רבה בקרב הטועמים הישראלים. שוק חטיפי הדגנים בישראל על פי נתוני סטורנקסט נאמד בכ- 200 מיליון שקל בשנה. ג’נרל מילס ישראל מובילה את שוק חטיפי הדגנים עם המותג נייצ’ר ואלי ומחזיקה ב-30.5% נתח שוק.

מחיר: 19.90 שקל  למארז כאשר בחודש ההשקה החטיפים יימכרו במחיר היכרות של 14.90 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*