BLU משיקה משקה אנרגיה בטעם תפוח-מלון

המשקה הוא מסדרת "משקאות קלים עם אנרגיה" – Blu day exotic edition

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

חברת בני פאוזי שמשום, המייבאת את משקה האנרגיה BLU, משיקה טעם חדש מסדרת “המשקאות הקלים עם האנרגיה” – Blu day exotic edition בטעם תפוח-מלון. המשקה החדש מצטרף לסדרת BLU DAY, קטגוריה בתחום המשקאות הקלים, שנותנת מענה לצורך במשקאות המעניקים תחושת רעננות ואנרגטיות. לאחרונה השיקה החברה מיתוג חדש לפחיות משקה BLU עם סימון גדול ובולט יותר לשם המותג.

המשקה החדש הוא משקה קל בתוספת אנרגיה. האנרגיה מתבטאת בכמות קפאין מופחתת (15 מ”ל ל-100 מ”ל) ובתוספת אנרגיה המופקת מטאורין. מהחברה נמסר, כי “המשקה עומד בדרישות התקנים המחמירים בעולם ועונה על צורך קיים של הצרכנים שכן הוא כולל רמת קפאין נמוכה ואנרגיה מן הטבע. טעמו ייחודי ורכיביו כוללים בין היתר מיץ ענבים בתוספת תמציות שמקורן בפרות אקזוטיים נוספים”.

עוד מציינים בחברה, כי הרכיבים הטבעיים במשקה בשילוב כמות הקפאין המופחתת הופכים אותו למתאים גם לצרכנים צעירים שכן  מהות המשקה היא צריכתו ללא אלכוהול. גם מבוגרים השותים משקאות אנרגיה ומבקשים לצרוך מוצר אנרגיה מופחת קפאין ימצאו את מבוקשם במוצר החדש.

ענאן שמשום, בעלים חברת בני פאוזי שמשום: “אנחנו שמחים להרחיב את סל המוצרים שאנחנו מציעים ללקוחות הנאמנים של המוצר ולהשיק טעם חדש לסדרת משקאות האנרגיה הקלים BLU DAY. החברה תמשיך לפתח ולהרחיב את סל המוצרים שלה, במטרה לתת מענה רחב לכלל הצרכנים בישראל”.

מחיר: 6 שקלים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*