B-BOX – יין ישראלי בטכנולוגיית Bag in a box

יקבי בנימינה מציעים לחגיגות יום העצמאות: 3 ליטרים של יין שיראז איכותי בשקית ואקום אטומה עם ברז נשלף, בקופסה עם ידית נשיאה נוחה

יקבי בנימינה הסירו את הכפפה, והפכו ליקב הישראלי, הראשון שהשיק יין בטכנולוגיית Bag in a box זה שנים, על אף שבעולם הקטגוריה כבר מוכרת ורק מתרחבת משנה לשנה. ה-B-BOX הוא יין איכותי בתוך שקית ואקום אטומה עם ברז נשלף, ומאוחסן בתוך קופסה מעוצבת עם ידית נשיאה נוחה.

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]פיתוח המוצר על ידי יקבי בנימינה נעשה מתוך רצון להנגיש את היין לצרכנים הישראלים. הם מאמינים כי יין הוא משקה יום-יומי, ולא נדרשת סיבה מיוחדת כדי למזוג כוסית יין טוב בסוף יום עבודה מפרך, או להזמין את כל החברים לדרינק באירוע משמח.

 

יין ישראלי בטכנולוגיית Bag in a box
יין ישראלי בטכנולוגיית Bag in a box

טכנולוגית מילוי יין בשקית קיימת עשרות שנים ועם הזמן השתכללה והתפתחה ומאפשרת להגיש לצרכן יין ברמה גבוהה. הרעיון מאחורי הטכנולוגיה: לאפשר לצרכן ליהנות מכוס יין בכל יום בלי לפתוח בקבוק במיוחד. נפח השקית עוקב אחרי נפח הנוזל שבשקית ומאפשר לשמור את היין כמעט ללא חמצן גם לאחר מזיגת היין לכוס. כתוצאה מכך, היין בשקית נשמר כשלושה שבועות לאחר הפתיחה הראשונית.

לפני הכנסת היין לשקית, מוצא האוויר בשקית על ידי מערכת ואקום כך שהיין מתמלא כמעט ללא מגע עם חמצן.

לצרכנים הישראלים היכרות מועטה עם יינות מטכנולוגיה זו וייתכן שאנו זוכרים מוצרים משנים עברו שהכילו לרוב יין ברמה נמוכה. מאז תעשיית היין הישראלית השתנתה, וכיום אומרים ביקב בנימינה כי הם מובילים בקטגוריה של יינות הנותנים תמורה טובה למחיר (Value for money) .

עבור ה B-BOX נבחרו ענבי שיראז איכותיים שמקורם בכרמים בצפון ארץ. הענבים נבצרו בחודש ספטמבר והותססו במכלי היקב. לאחר התסיסה היין התבגר במגע עם עץ אלון כך שנוצר יין פירותי, בעל גוף בינוני המתאים לשתייה בכל הזדמנות. היין יתאים במיוחד לצד מנות קלות עד בינוניות, מנות איטלקיות, ערבי ברביקיו או ערב אינטימי.

האריזה מעוצבת, צבעונית, קלה לנשיאה ולאחסון. יקבי בנימינה בחרו שלא ללכת עם משרד מיתוג מסורתי העוסק ביין, אלא עם משרד צעיר ואופנתי. אומנם המוצר מתאים לכל חובבי היין, אך גם מביא בשורה חדשנית וצעירה. משרד המיתוג Awesome  נבחר לעיצוב האריזה המעוטרת בסלוגנים באנגלית המזמינים את הצרכן להתנסות בחוויית צריכת יין חדשה.

הפעם החליט היקב להעלות הילוך, ולהציע 3 ליטר יין אדום איכותי (3 ליטרים = 4 בקבוקי יין), במחיר של 99 שקל.

עכשיו, במבצע ליום העצמאות – 79 שקל. [hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*