יקבי ברקן מצרפים לפורטפוליו את מותג הפרוסקו מאיטליה Bottega

Bottega Gold - פרוסקו לבן ואייקוני ו-Bottega Rose Gold – יין מבעבע, אלגנטי ומורכב. היין מגיע בבקבוקים מרשימים בצבעי זהב וכסף

יינות בוטגה

יקבי ברקן מרחיבים את פורטפוליו יינות הייבוא ומצרפים את מותג הפרוסקו היוקרתי הישר מאיטליה מבית Bottega. תהליך ייצור הפרוסקו נשען על מסורת משפחתית ומקומית, לצד שילוב חומרי הגלם האיכותיים ביותר וטכנולוגיות מתקדמות.

Bottega Gold בציר 2022

Bottega Gold –  סמל של איכות

Bottega Gold הוא פרוסקו לבן ואייקוני, תוצר של תשוקה איטלקית לייצור יין איכותי ומוקפד. הענבים גדלים במדרונות התלולים של הרי טרביזו, עוברים טיפול וקטיף ידני מוקפד. החוויה היא של יין מבעבע באיכות הגבוהה ביותר הארוז בבקבוק יוקרתי ובעל אופי. המחויבות של Bottega לסביבה מתבטאת, בין היתר, בתוויות אחוריות מפלסטיק שנאסף מהאוקיינוסים.

נתונים טכניים:

בציר: 2022

הרכב זני: ענבי Glera

כרמים: מהאזור ההררי הטוב ביותר במחוז טרביזו, איטליה

צבע ומראה: צהוב קש בהיר, עם בועות עדינות ומתמשכות

ניחוח: תפוח, אגס, פרי הדר ופרחים לבנים.

טעם: פירותי ויבש.

הצעת הגשה: מומלץ להגיש בטמפרטורה של 4-5 מעלות. מתאים כאפריטיף, מצוין כבסיס לקוקטיילים פירותיים (בליני, רוסיני), ואידיאלי למנות פתיחה ומנות ראשונות מכל הסוגים ועד למנות עיקריות של בשרים לבנים ודגים.

Bottega Rose Gold

Bottega Rose Gold – יין מבעבע אלגנטי ומורכב

יין Rose Gold מיוצר מ-100% ענבי פינו נואר הגדלים באזור Oltrepò Pavese בלומברדיה, שבאיטליה, אזור הגידול האופטימלי עבור זן הענבים.

התוצאה היא יין מורכב, העטוף בבועות משי ומהווה סמל לתשוקה של Bottega לאיכות, מקצועיות ואהבת הסביבה. כמו כן, הבקבוק עשוי לפחות מ-50% זכוכית ממוחזרת.

נתונים טכניים:

בציר: 2022

הרכב זני: ענבי פינו נואר

כרמים: מאזור Oltrepò Pavese בלומברדיה, איטליה.

צבע ומראה: צבע ורוד עדין ומבריק, עם בועות עדינות ומתמשכות.

בוקה: אינטנסיבי, אלגנטי ומורכב. מתאפיין בניחוחות פרחוני ופירותי (בדגש על דומדמניות ותותי בר).

טעם: טרי, עדין, רך, עם חומציות מאוזנת וסיומת נעימה ומתמשכת.

הצעת הגשה: מומלץ להגיש בטמפרטורה של 4-5 מעלות. מתאים כאפריטיף ויין לכל ארוחה: מהמטבח הטבעוני ועד לסושי ודגים נאים.

על Bottega

כבר ארבע מאות שנה שמותג בוטגה מוביל בתחום גידול הכרמים. את דרכם החלו כשוכרי אדמה של הרוזנים המהוללים של Collalto, ובהמשך כבעלי אדמות עצמאיים. התשוקה הבלתי פוסקת לענבים והמסירות לאיכות ניכרים במשפחת Bottega כבר דורות רבים. במאה ה-20, החלה המשפחה להתבלט במיוחד, כשהביאה לידי ביטוי את אהבתה לגפן וליין. בשנות ה-50 וה-60, Aldo Bottega הציג יזמות יוצאת דופן, והקים את המזקקה הראשונה שלו. בשנת 1977 נוסדה Distilleria Bottega ב-Pianzano di Godega di Sant’Urbano, שם עבד יחד עם אשתו המסורה רוסינה, ושילדיהם Sandro ,Stefano וברברה לצידם, הפכו את המזקקה לעסק משפחתי פורח.

ההצלחה לא איחרה להגיע ו-Distilleria Bottega התפתחה במהרה והפכה ל-Bottega SpA, מותג עולמי עם מגוון מוצרים רחב ומרשים. בוטגה חרתה על דגלה לא רק את איכות המוצרים, אלא גם את הקיימות. מחויבות החברה לסביבה מתבטאת במיחזור, צמצום ושימוש חוזר בחומרים, כשהאנרגיה שמניעה את המפעלים מגיעה כולה ממקורות מתחדשים.

כשרות בד”צ בית יוסף

מחיר ליינות – 120 שקל

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*