רשת רמי לוי מבקשת להורות לעיריית רעננה לפנות על חשבונה את האשפה מהסופרמרקט ברחוב החרושת בעיר

עניינה של העתירה בהתנערותה של עיריית רעננה מחובתה לפנות בעצמה ועל חשבונה אשפה רגילה לחלוטין, שאינה כוללת פסולת למחזור או פסולת תעשייתית ו/או מזהמת, מהסופרמרקט המצוי בתחומה המוניציפלי

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה מבקשת מבית המשפט המחוזי מרכז להורות לעיריית רעננה לפנות בעצמה ועל חשבונה את האשפה מהסופרמרקט שלה ברחוב החרושת בעיר. לחלופין, לעשות כן עד להתקנת חוק עזר חדש אשר יקיים אחר אמות המידה להטלת אגרה בגין פינוי אשפה, כפי שהתווה בית המשפט העליון.

במבוא לעתירה נאמר, כי עניינה בהתנערותה הפסולה והמקוממת של עיריית רעננה מחובתה לפנות בעצמה ועל חשבונה אשפה רגילה לחלוטין, שאינה כוללת פסולת למחזור או פסולת תעשייתית ו/או מזהמת מהסופרמרקט המצוי בתחומה המוניציפלי.

לטענת רמי לוי שיווק השקמה, לנוכח הימנעותה של העירייה לפנות את האשפה היא נאלצת לעשות כן בעצמה באמצעות קבלן פרטי ולשלם לו מאות אלפי שקלים מדי שנה עבור פינוי האשפה מהסופרמרקט שלה.

בראשית חודש אוגוסט, נאמר בתביעה, הגישה רמי לוי תביעה על סך מיליון שקל כנגד העירייה להשבת עלויות פינוי האשפה באמצעות הקבלן החיצוני שסיפק לה את שירותי הפינוי מהסופרמרקט.

עוד נטען בעתירה, כי סירוב העירייה לפנות את האשפה בעוד היא מפנה על חשבונה את האשפה המיוצרת על ידי מגזר המגורים, מהווה הפליה פסולה של רמי לוי ביחס למגזר המגורים.

לדברי רמי לוי, ההפליה לרעה פסולה עוד יותר בהתחשב בכך שהעירייה גובה מדי שנה ארנונה בשיעור של יותר מ-1.6 מיליון שקל בגין הסופרמרקט, ארנונה הגבוהה בהרבה מהארנונה המשולמת על ידי מגזר המגורים, זאת אף שמגזר זה צורך שירותים גדלים בהרבה מאלו שצורכת רמי לוי, אשר כלל אינה צורכת שירותים בהם משתמש מגזר המגורים.

מעיריית רעננה לא התקבלה תגובה עד כה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*