תלמה משיקה אריזה לקורנפלקס של אלופים המותאמת לאנשים עם מוגבלויות

פתיחה קלה יותר ומידע תזונתי מונגש: מיזם "שווה פיתוח" סייע ליצרנית דגני הבוקר הפופולריים בישראל ליצור אריזה נגישה יותר למוצר הדגל שלה

קורנפלקס של אלופים באריזה נגישה. צילום: סטודיו 0304

תלמה תשיק בשבוע הבא אריזה חדשה לקורנפלקס של אלופים. האריזה עוצבה בשיתוף עם מיזם “שווה פיתוח” שיזמו הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, ג’וינט ישראל-מעבר למגבלות ועמותת ציונות 2000, במטרה ליצור מרחב צרכנות נגיש לכולם, בליווי של עמותות נוספות בקהילה.

האריזה החדשה קלה יותר לפתיחה וסגירה ומותאמת יותר לאנשים עם מוגבלויות. במסגרת השינוי הוחלף “רוכסן” הקרטון, שנמצא עד כה בראש האריזה, במנגנון פתיחה פשוט יותר וגם השקית הפנימית קלה יותר לפתיחה. בנוסף, יודפס על האריזה קוד QR, שבאמצעות אפליקציות ייעודיות ינגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון.

אריזה נגישה לקורנפלקס תלמה. צילום: סטודיו 0304

“תלמה פועלת זה שנים כדי לקדם בוקר טוב יותר לכולם ולכולן, דרך הייעוד החברתי של המותג – קידום אורח חיים פעיל ומאוזן לכל המשפחות”, מספרת נגה בנר סוארי, סמנכ”לית שיווק ביוניליוור. “מימוש הייעוד הזה מתבטא בדרכים שונות, הן דרך המוצרים והן דרך פעילות קהילתית שהמותג יוזם ומאפשר. דוגמה למוצר שמבטא את זה היא מוצר הדגל שלנו – קורנפלקס של אלופים ואלופות, שבו אנחנו מקפידים על ערכים תזונתיים מאוזנים שמתאימים לארוחת בוקר של ילדים. כחלק מהעשייה הקהילתית אנחנו פועלים כבר מספר שנים בשיתוף עם החברה למתנ”סים ברחבי הארץ, לקידום פעילות ספורטיבית משותפת להורים וילדים, ולצד זה מוציאים לפועל פרויקטים מיוחדים כמו עידוד ילדים עם מוגבלויות לעסוק בספורט ותמיכה בספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו 2020.

“שינוי האריזה שביצענו כעת הוא חוליה נוספת במימוש הייעוד החברתי שלנו, ומשקף את המחויבות שלנו להנגשת מוצרים רבים יותר לצרכנים עם מוגבלויות. מדובר בכ-17 אחוזים מהאנשים בישראל. כחברה שמפתחת ומייצרת אנחנו יודעים לתת פתרונות, אבל כדי לעשות את זה נכון, אנחנו תמיד חוברים לשותפים שהם המומחים בעלי הידע הרלבנטי ביותר. במיזם הזה חברנו ל’שווה פיתוח’ של הג’וינט וציונות 2000 והם ליוו אותנו בתהליך מראשיתו: מבדיקת הצורך הראשונית, עבור במפגשים עם אנשי הפיתוח שלנו במפעל ועד לעיצוב הסופי של האריזות. פעלנו עם רשימה נכבדת של עמותות, שכל אחת תרמה ליצירת המוצר – ואני שוב רוצה להודות להם מכל הלב על המקצועיות ועל השותפות הנהדרת.

“השלב האחרון בפרויקט הושלם ממש בימים האחרונים, עם צילומי קמפיין מקסים  – שגם הוא נעשה בשיתוף ‘שווה פיתוח’ – שבו מככבים רועי אברג’יל האלוף ובת זוגו האלופה מליה. הקמפיין יעלה בקרוב, יתאר סיטואציות יומיומיות כמו התארגנות הבוקר, וימחיש כיצד האריזה הנגישה מסייעת להפיכת השגרה לקלה יותר. מבחינתנו זהו בונוס ענק לקדם באמצעותו גם מטרה חברתית חשובה”.

“התוצר המותאם והנגיש יותר של תלמה מבית יוניליוור הוא בשורה צרכנית עבור כלל הלקוחות ובפרט עבור לקוחות שהם אנשים עם מוגבלות”, בירכה שני שביט, מנהלת פורום עסקים ב”שווה פיתוח”. “זהו ביטוי ליכולת של יוניליוור ליצר השפעה דרך הליבה העסקית שלה ועבורנו זוהי זכות להיות שותפות בתהליך הפיתוח”.

טווח מחירים ליחידה: 21.90 עד 27.90 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*