שת”פ: יקבי כרמל ישווקו ויפיצו את יינות יקב ארזה ובראשם את יקב היוצר

בשנים האחרונות הועמד יקב היוצר בקדמת הבמה כיקב הייחודי והאיכותי של יקבי ארזה ולשם כך ניטעו כרמים מזנים איכותיים ופותח קו ייצור מתקדם המאפשרים לו לייצר יינות זניים איכותיים. העסקה טעונה את אישור הממונה על התחרות

היינות הלבנים של יקב היוצר. צילומים: אתר היקב

יקבי כרמל, היקב הגדול בישראל, מרחיבים את פורטפוליו המותגים ויוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי שבמסגרתו יפיצו את יינות יקב ארזה, לרבות יקב היוצר. העסקה טעונה את אישור רשות התחרות.

יקב ארזה הוא יקב משפחתי ותיק, אשר החל את דרכו באמצע המאה ה-19 בעיר העתיקה של ירושלים על ידי מרדכי אברהם שור בתחילת תנועת ההתיישבות. שכונת תל ארזה הייתה משכן יקב ארזה  בירושלים החדשה, לאחר שהמייסדים, בני משפחת שור, עזבו את הרובע המוסלמי של העיר העתיקה בעקבות מאורעות תרפ”ט. היקב שכן בשכונה עד תחילת שנות ה-80. מכאן שם היקב – ארזה. לאחר מכן עבר היקב למשכנו הנוכחי בפארק תעשיות אדומים, ליד ירושלים.

היקב מייצר כיום יותר מ-3 מיליון בקבוקים בשנה המשווקים ברשתות השיווק, חניות היין ובחנויות המתמחות. בשנים האחרונות הועמד יקב היוצר בקדמת הבמה כיקב הייחודי והאיכותי של יקבי ארזה, לשם כך ניטעו  כרמים מזנים איכותיים ופותח קו ייצור מתקדם המאפשרים לו לייצר יינות זניים איכותיים המוצבים בקדמת היקבים המובילים בישראל. יקב היוצר מבודל בשוק בחיבור הייחודי שלו לעולם האומנות.

היקב מצטרף לפורטפוליו המותגים של יקבי כרמל שתחתיו סדרות יין מובילות ומעוטרות בפרסים בינלאומיים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*