ששון ושות’ (פירות יבשים) מבקשת שמשרד החקלאות ימסור לה את כל המידע ברשותו בקשר לייבוא אננס טרי מקוסטה ריקה

בעתירה נאמר, כי עם קבלת המידע המבוקש על ידי העותרת, היא תוכל לבחון היתכנות וכדאיות לייבוא אננס טרי מפנמה ועל כן המידע המבוקש הוא חיוני ביותר עבורה

חברת ששון ושות’ (פירות יבשים) הגישה עתירה מנהלית כנגד משרד החקלאות למסור לה לאלתר את כל המידע העובדתי הנוגע לבדיקות שנערכו על ידי יחידת השירותים להגנת הצומח במשרד בקשר לייבוא אננס טרי מקוסטה ריקה.

בעתירה נאמר, כי החברה מנהלת מפעל לעיבוד פירות יבשים בקרית גת וכי היא בוחנת אפשרות לייבוא אננס טרי מפנמה, אשר עמה נחתם הסכם סחר גם בתחום החקלאי שהינו בתוקף מתחילת שנה זו.

עד כה מציינת החברה לא יובא אננס טרי מפנמה, ואולם ממידע שקיבלה מיבואן מזון אחר (חברת קנדה מזון) שהגיש בקשה לייבוא אננס טרי מפנמה, נמסר ליבואן האמור כי מאחר שבפנמה היתה בעיה של מזיק פנימי, בדומה לקוסטה ריקה, יש להמתין תחילה להחלטה בנוגע ליבוא אננס טרי מקוסטה ריקה.

לדברי חברת ששון ושות’, יתכן כי אותו מזיק פנימי הנמצא לכאורה באננס הגדל בקוסטה ריקה, נמצא גם באננס הגדל בפנמה ולאור האמור המידע אשר יתקבל ביחס למזיק פנימי הנמצא לכאורה באננס הגדל בקוסטה ריקה, ייתכן וישליך על החלטתה בדבר ייבוא אננס טרי מפנמה.

בעתירה נאמר כי עם קבלת המידע המבוקש על ידי העותרת בנוגע לייבוא אננס טרי מקוסטה ריקה, היא תוכל לבחון היתכנות וכדאיות לייבוא אננס טרי מפנמה ועל כן המידע המבוקש הוא חיוני ביותר עבורה לשם בחינת הייבוא מפנמה.

בית המשפט מתבקש לחייב את משרד החקלאות למסור לעותרת לאלתר את כל המידע העובדתי הנמצא אצלו מבדיקות שנערכו בקשר לייבוא אננס טרי מקוסטה ריקה.

תגובת משרד החקלאות: “העתירה טרם התקבלה במשרדנו ובפרקליטות. לכשתתקבל, נציג את עמדתנו בבית המשפט”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*