רשת שוקה בעיר למכירת תבלינים, פיצוחים וקטניות מבקשת צו להקפאת הליכים נגדה

החברה גם מבקשת כינוס אסיפות נושים כדי לדון בהסדר חוב בעניינה. ל פי הרשת בכתב הבקשה, אם לא יאושר ההסדר עם נושיה, פניה הם להליכי פירוק

שוקה בעיר. צילום מסך

רשת שוקה בעיר למכירת תבלינים, פיצוחים, וקטניות הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בקשה דחופה למתן צו הקפאת הליכים בטענה לחובות בהיקף כ-20 מיליון שקלים, וכינוס אסיפות נושים לשם דיון בהצעת הסדר חוב בעניינה.

בפנייה לבית המשפט נאמר כי פעילות הרשת היא הפסדית ולא ניתן להמשיכה, וכי חנויות הרשת מפסידות כספים באופן שוטף ואין כל מקור לממן את המשך פעילותן.

על פי הרשת בכתב הבקשה, אם לא יאושר ההסדר עם נושיה הרי שפניה הם להליכי פירוק, ובמקרה שכזה ניתן יהא למכור את נכסיה ופעילותה בסכום שיגיע לכל היותר לסך של כ-2 מיליון שקל וזאת בהערכה אופטימית וכמעט לא ריאלית. מאידך גיסא, יניב ההסדר לנושים תמורה מינימאלית של כ-6 מיליון שקל, ובהתאם לכך מובן כי האלטרנטיבה של הסדר נושים עדיפה לאין שיעור על חלופת פירוק.

לפני כשלושה חודשים חתמה רשת שוקה בעיר על הסכם לרכישתה על ידי חברת סטאר ע.ע. 18 ניהול ושיווק תמורת הסך של 6 מיליון שקל והקצאה של 24% ממניות החברה לבעלי הרשת – דבר שיקנה להם זכות לקבלת דיבידנד בלבד.

בית המשפט מינה נאמנת לרשת שוקה בעיר וקבע כי הצו לאיסור דיספוזיציה בנכסי הרשת ימשיך לעמוד בתוקפו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*