רשות המיסים הגישה כתב אישום על עבירות מס נגד אליעזר שור ויקב הכורמים

בכתב האישום נטען כי הנאשמים לא הגישו במועד לפקיד השומה את הדוח על הכנסותיה של חברת יקב הכורמים לשנת 2020, שנה בה הסתכמו מחזורי העסקאות שלה בסכום של 4.63 מיליון שקל. בנוסף הנאשמים לא שילמו לפקיד השומה במועד את המס שניכו ממשכורות העובדים

יין קונדיטון של היקב. צילום: יח"צ

רשות המיסים הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום על עבירות מס כנגד אליעזר שור ויקב הכורמים שבניהולו. היקב הוא אחד מחמשת היקבים בבעלות בני משפחת שור שבפארק התעשיה מישור אדומים. יקבי המשפחה הם היקבים הראשונים שנוסדו במדינה ויקב הכורמים מוכר בעיקר בתחומי יינות הקידוש ומיץ הענבים, כאשר גולת הכותרת של יקב הכורמים הינו יין קונדיטון (יין מתובל).

בכתב האישום נטען כי הנאשמים לא הגישו במועד לפקיד השומה את הדוח על הכנסותיה של חברת יקב הכורמים לשנת 2020, שנה בה הסתכמו מחזורי העסקאות שלה בסכום של 4.63 מיליון שקל. בנוסף הנאשמים ללא הצדק סביר לא שילמו לפקיד השומה במועד את המס שניכו ממשכורות העובדים בסך כ-37 שקל. לדברי רשות המיסים, אי תשלום מס שנוכה כמוהו כגניבה ועל המעביד להעביר את כספי הניכויים לקופת המדינה ולא לעשות בהם כבשלו.

עוד נטען בכתב האישום כי הנאשמים לא הגישו במועד לפקיד השומה את הדוחות על הכנסותיה של חברת יחיאלי כרמים ויין שבניהולו של אליעזר שור לשנות המס 2019-2020 וזאת ללא סיבה מספקת. באישום מצוין כי מחזורי העסקאות של החברה העוסקת בייצור יין ובמכירת ציוד לייצור יין, באותן השנים הסתכמו בסכום כולל של כ-500 אלף שקל.

לדברי רשות המיסים אי הגשת דוחות אינה מאפשרת לפקיד השומה לשום שומת אמת ולבחון את חבות המס.

לא ניתן היה להשיג את תגובת היקב.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*