קירוסקאי פלבם הקימה את המטבחים, המסעדות וחדרי האוכל במתחם החדש של איקאה בבאר שבע

מתחם המטבחים והמסעדות באיקאה, שהוקם בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, כולל מטבח בשרי ומסעדה בשרית, מטבח חלבי ומסעדה חלבית, חדר אוכל לעובדי איקאה וקפיטריה

מתחם המטבחים באיקאה באר שבע. צילום: יח"צ
מתחם המטבחים באיקאה באר שבע. צילום: יח"צ

חברת קירוסקאי פלבם, העוסקת בשיווק ציוד למטבחים מקצועיים, סיימה בימים אלו פרויקט ענק להקמת מתחם המטבחים והמסעדות בסניף החדש של איקאה בבאר שבע. שווי הקמת הפרויקט כ-4 מיליון שקל. הסניף משתרע על שטח של 22 אלף מ”ר ומועסקים בו כ-300 עובדים.

אייל יקר, מנכל קירוסקאי פלבם, מציין שהמתחם כולל מטבח בשרי ומסעדה בשרית, מטבח חלבי ומסעדה חלבית, חדר אוכל לעובדי איקאה וקפיטריית קפה ומשתרע על שטח של כ-2,000 מ”ר. במתחם המטבחים הותקן ציוד משוכלל ביותר בתחום ציוד המטבחים של מותגים בינלאומים ביניהם: Mareno, Kuppersbusch ,Hobart, Rational ,Emainox, Friulionx ועוד.

חברת קירוסקאי פלבם היא בבעלות חברת פלבם עין חרוד (50%) וקבוצת פל (50%). החברה הקימה גם את המטבחים בשלושת סניפי איקאה האחרים בנתניה, ראשון לציון וחיפה, בשווי כולל של כ-13 מיליון שקל.החברה מייצגת כ-70 יצרנים מובילים מרחבי העולם בתחום מערכות מטבחים וציוד כולל לאיבזור המטבחים.

לחברה מגוון יכולות ייצור, הנדסה וניהול פרויקטים וכן ניסיון ועומק טכנולוגי המאפשרים פיתוח והתאמת הפתרונות המקצועיים ביותר. התמחות ייחודית בעיבודי טיטניום, נירוסטה ופלדות מיוחדות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*