קוקה קולה נתבעת לשלם 2.55 מיליון שקל לחברת לן-ור בטענה לחוסר תום לב במו”מ בין הצדדים

לדברי התובעת, לאחר תשעה חודשים של ניהול משא ומתן, במסגרתו השקיעה משאבים אדירים, ולאחר שלמעשה "לחצו" הצדדים יד לצורך סגירת העסקה וטיוטות מתקדמות של העסקה היו מונחות על שולחן מורשי החתימה, הודיעה לה הנתבעת כי היא חוזרת בה בשל העדר כדאיות כלכלית

מקור צילום: ויקימדיה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים מבני ברק (קוקה קולה) נתבעת בבית המשפט המחוזי בתל אביב לשלם 2.55 מיליון לחברת לן-ור פתרונות טכנולוגיים בע”מ, בטענה לחוסר תום לב ורשלנות במשא ומתן שהתנהל בין הצדדים משך 9 חודשים.

לדברי התובעת, לאחר תשעה חודשים של ניהול משא ומתן במסגרתו השקיעה משאבים אדירים, ולאחר שלמעשה “לחצו” הצדדים יד לצורך סגירת העסקה וטיוטות מתקדמות של העסקה היו מונחות על שולחן מורשי החתימה, הודיעה לה הנתבעת כי היא חוזרת בה ומסיימת את המשא ומתן ללא חתימה על הסכם. זאת, בנימוק של העדר כדאיות כלכלית.

בתביעה נאמר כי עניינו של המשא ומתן שהתקיים בין הצדדים היה עסקה לרכישת מחצית ממקרקעין בשטח של כ-58 דונם אותם חוכרת התובעת בישוב שוהם תמורת 100 מיליון שקל, לשם הקמה במשותף של מרכז לוגיסטי על גבי כלל המקרקעין, ותשלום דמי שכירות בגין חלקה של התובעת במרכז הלוגיסטי.

לטענת התובעת התנהלות זו של הנתבעת שניהלה עמה משא ומתן בחוסר תום לב הסבה לה נזקים כלכליים, וכי טרם הגשת התביעה היא ניהלה עמה משא ומתן בניסיון לפתור את המחלוקות ביניהן בגין הנזקים שנגרמו לה מחוץ לכותלי בית המשפט, ואולם המשא ומתן לא עלה יפה, ולפיכך מוגשת תביעתה זו.

מהחברה המרכזית למשקאות נמסר: “כתב התביעה טרם התקבל. כאשר יגיע נגיב כמקובל בבית המשפט”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*