קולקציית יינות חדשה ליקב היוצר לקראת החגים

שני יינות חדשים בסדרת Special Edition, רוזה 2016 ו-Lyrica Harmony – יין אדום יבש. יינן היקב, פיליפ ליכטנשטיין: המטרה המוצהרת היא לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ

יינות יקב היוצר, רוזה ו-Lyrica Harmony
יינות יקב היוצר, רוזה ו-Lyrica Harmony

יקב היוצר, שכרמיו בין שפלת יהודה בחבל לכיש לאזור הגליל, משיק בימים אלו שני יינות חדשים בסדרת Special Edition, יין רוזה 2016, ואת Lyrica Harmony – יין אדום יבש, לקראת חגי תשרי. היקב מדווח על יצוא יינות אלה לארה”ב ואירופה.

Lyrica Harmony
Lyrica Harmony

הרוזה שהופק השנה הוא בעל מרקם השופע ניחוחות של הדרים ואשכולית אדומה. היין כשר, מכיל 12% אלכוהול. בהשגחת בד”ץ עדה חרדית והרבנות הראשית מעלה אדומים.

מחיר – כ-69 שקל.

יין נוסף, יין אדום יבש, מסדרת Lyrica, הופק משילוב של ענבי קברנה סוביניון ומרלו שגדלו באדמת הגליל העליון, העשירה במינרלים, יחד עם ענבי פטיט ורדו וקברנה פרנק שגדלו תחת השמש של הרי יהודה.

היינות הועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי למשך 24 חודשים. היין בעל גוף מלא, בגוון אדום ובהרמוניה של טעמים. מכיל 13.2% אלכוהול, כשר.

מחיר – 110 שקל.

יינן היקב, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה: “המטרה המוצהרת היא לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ. כל היינות עברו מגע ארוך מאוד עם עץ אלון, אולם עברו תהליכים של בחירת סוג וגיל החביות כדי לשמור טעמי החבית, אך לא למחוק את ביטויו של כל זן וזן”.

יקב היוצר הוקם ב-2015, בהשקעה מדווחת של כ-7.5 מיליון שקל. צפוי להפיק כ-650 אלף בקבוקים בשנת 2017 וכמיליון בקבוקים בשנת 2018.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*