קבוצת פסקוביץ’ תקים באזור התעשייה באופקים קומפלקס חדש בעקבות התרחבות החברה

חברת המזון הגדולה רכשה קרקע בשטח של 21.5 דונם באיזור התעשייה באופקים. שווי העסקה כ-6 מיליון שקל. יוקם קומפלקס בשטח בנוי של כ-10,000 מ"ר, בהשקעה של כ-50 מיליון שקל. המנכ"ל יגאל פסקוביץ': הקמת הקומפלקס החדש נובעת מהתרחבות הפעילות לתחום ייבוא בשר וייבוא פירות וירקות קפואים

יגאל פסקוביץ בחממות גידולי הירקות של החברה בדרום אמריקה

קבוצת פסקוביץ’ מחברות המזון הגדולות בישראל רכשה בימים אלו קרקע בשטח של 21.5 דונם באזור התעשייה באופקים. שווי העסקה כ-6 מיליון שקל. הקבוצה תקים באזור התעשייה קומפלקס חדש לפעילות החברה בשטח בנוי של כ-10,000 מ”ר, בהשקעה של כ-50 מיליון שקל.

יגאל פסקוביץ’, מנכ”ל הקבוצה: “הקמת הקומפלקס החדש של החברה באופקים נובעת מהתרחבות פעילות קבוצת פסקוביץ’ לתחום ייבוא בשר וייבוא פירות וירקות קפואים. הקומפלקס החדש יכלול מפעלי ייצור למזון, מפעלי אריזה, מחסן קירור, מתחם אחסון למוצרי מזון קפואים ומצוננים, מחסנים לאחסון מוצרי מזון יבשים ומשרדי הנהלה, מכירות והשיווק. הקמת הקומפלקס החדש תחל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2020 וההקמה תסתיים תוך 24 חודשים”.

פילה הייק של פסקוביץ’. צילומים: יח”צ

הקומפלקס החדש באופקים יוקם במקביל למרכז הפעילות של הקבוצה, כיום באזור התעשייה באשדוד, הכולל מרכז לוגיסטי ומשרדים.

קבוצת פסקוביץ’ נוסדה בשנת 1987 ומתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון. החברה ביססה את פעילותה בייבוא מגוון דגים קפואים מכל רחבי העולם והינה כיום אחת מיבואניות והמשווקות הגדולות במשק בתחום הדגים הקפואים. לפני כ-10 שנים נכנסה החברה גם לתחום ייבוא בשר באיכות גבוהה ובשנים האחרונות הגדילה את מגוון המוצרים גם לתחום: ירקות, פירות וטוגנים (צ’יפס תפו”א, צ’יפס בטטה), פסקוביץ’ מציין שהחברה שוקדת בימים אלו על פיתוח מוצרים נוספים המותאמים לטעמו של הצרכן הישראלי, גם בשוק הקמעונאי וגם בשוק המוסדי.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*