פרימור משיקה מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C

המיצים המצוננים החדשים מוצעים בבקבוקי 1 ליטר, בהם מיץ בתוספת ויטמין C, בהתאם למגמה עולמית המצביעה על גידול חד בצריכת מזונות עשירים בוויטמין C בעקבות הקורונה

המיצים החדשים של פרימור. צילום: עמית שטראוס

חברת גן שמואל מזון, יצרנית המיצים של מותג פרימור, מרחיבה את מגוון המיצים המצוננים ומשיקה שני מיצים סחוטים טבעיים חדשים: 100% מיץ תפוחים סחוט טבעי ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C סחוט טבעי. המיצים החדשים נסחטים מפירות, בטעם הקרוב ביותר לטבע, ישווקו בבקבוקי 1 ליטר ויימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ.

שני המיצים החדשים מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של פרימור, הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי. לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת השוק המקומי של פרימור, אחת מהקטגוריות העיקריות שצמחו השנה ובמיוחד מאז פרץ משבר הקורונה היא קטגוריית המיצים הסחוטים. אחת הסיבות לצמיחה היא, ככל הנראה, הרצון לחזק את הגוף. “כמובילי הקטגוריה אנחנו מאמינים בחדשנות מוצרית ובהבאת בשורה חדשה ומרעננת לצרכן, בטעמים מעוררי סקרנות המבוססים על העדפות צרכניות שנבדקו במבחני טעימה. הפעם בחרנו לחדש עם מיץ תפוחים מלא ועסיסי  וכן עם מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C, בהתאם למגמה העולמית המצביעה על העדפה של צריכת מזונות העשירים בויטמין C”.

בחברה מספרים, כי על פי דיווחים מסוכנויות ידיעות בארה”ב, חל זינוק משמעותי בצריכה של תפוזים ומיצי הדרים. מסתבר כי בפלורידה, כמו בהרבה מקומות בעולם, צרכנים רבים ממהרים לקנות כל מה שיספק להם ויטמין C, שעשוי לחזק את מערכת החיסון כשהוא נמצא בריכוזים גבוהים בגוף, במטרה להכין את הגוף להתמודדות טובה יותר עם נגיף הקורונה. במדינה הדרומית מדווחים על עלייה של עשרות אחוזים בדרישה לתפוזים ומיצים טבעיים, עלייה של 2.5 מיליון גלונים של מיץ בשבוע. על פי דיאטנים, כוס אחת של מיץ תפוזים סחוט מכילה כמות של ויטמין C העולה על ההמלצה היומית של רשויות הבריאות העולמיות למבוגרים. החשיבות העיקרית של ויטמין C לבריאות היא היותו נוגד חמצון עוצמתי התורם להגנת הגוף.

מחיר: כ-13-15 שקל לבקבוק 1 ליטר.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*