פרו שירותי הובלות מרהט מבקשת עיכוב הליכים וכינוס אסיפות נושים לאישור הסדר חוב

החברה מובילה פירות וירקות מיישובי עוטף עזה לחלוקה בכל רחבי הארץ ולקוחותיה של החברה הם מהגדולים במשק בתחום החקלאות. בחברה טוענים כי מגפת הקורונה הביאה לפגיעה קשה בה ופעילותה השוטפת השתבשה במהלך שנת 2021 בעקבות מצבו הרפואי של בעליה

חברת פרו שירותי הובלות מרהט הגישה לבית המשפט המחוזי בב”ש בקשה דחופה לעיכוב הליכים ולכינוס אסיפות נושים לשם הבאת הסדר חוב לאישור. החברה הוקמה לפני כעשור, מעסיקה יותר מ-15 עובדים ופועלת בתחום ההובלות החקלאיות באזור הדרום, בעיקר בתחום הירקות, דהיינו ביצוע הובלות של פירות וירקות מיישובי עוטף עזה וחלוקה לכל רחבי הארץ. לקוחותיה של החברה הם מהגדולים במשק בתחום החקלאות.

לדברי החברה, מגפת הקורונה הביאה לפגיעה קשה בה ופעילותה השוטפת השתבשה במהלך שנת 2021 בעקבות מצבו הרפואי של בעליה. עוד טוענת החברה, כי על מנת לעמוד בהתחייבויותיה כלפי הספקים שהעמידו לפירעון מיידי את החובות השוטפים ודרשו ממנה לשלם את התחייבויותיה ולהעמיד בטוחות כתנאי להמשך הפעילות בין הצדדים, היא נטלה הלוואות ממלווים חוץ בנקאיים, דבר אשר הגדיל את הסתבכותה הכלכלית ואת התחייבויותיה השוטפות.

בפנייה לבית המשפט מציינת החברה כי חובותיה נאמדים בכ-8.5 מיליון שקל וכי בסופו של יום נמצא כי בידיה לגבש הסדר שמקורו העיקרי הוא בהמשך פעילותה השוטפת. הסדר שיש בו כדי לתת מענה ממשי לכלל נושיה ואשר עדיף בהכרח על האלטרנטיבה של פירוקה.

לדברי החברה הצורך הדחוף במתן צו עיכוב הליכים גם כלפי בעליה נובע מהליכי הגבייה הפרטניים בהם החלו נושיה לנקוט, דבר שיוביל בהכרח לקריסתה וכתוצאה מכך לשיעור דיבידנד אפסי עד כדי לא קיים. זאת, על פני חלופת עיכוב הליכים וכינוס אסיפות נושים במסגרתם יוצע לנושים דיבידנד משמעותי.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*