פסטיבל Eat TLV – לאכול במסעדות של תל אביב בלי לצאת מבאר שבע

השפים של מסעדות סנטה קתרינה, סושיאל קלאב, דלידה, ניטן תאי והאוזריה יתארחו במסעדות המשתתפות בפסטיבל בבירת הדרום: קפאסה, בטי בר בוטיק, כפרה, קמפאי ובספריה

טרטר דג של מסעדת דלידה במסעדת כפרה בבאר שבע, צילום: אנטולי מיכאלו
טרטר דג של מסעדת דלידה במסעדת כפרה בבאר שבע, צילום: אנטולי מיכאלו

פסטיבל Eat TLV הבאר שבעי הראשון יוצא לדרך – נציגות ראשונה של מיטב מקומות הבילוי בתל-אביב תגיע לבאר שבע. החל מה-10 בספטמבר ועד ל-19 בספטמבר יגישו במסעדות המשתתפות בפסטיבל ממנות דגל של המסעדות המארחות.

  • במסעדת קמפאי יארח השף דרור שושן את השף שבתאי ממסעדת ניטן תאי.

שבתאי הינו שף בינלאומי מוכר – נבחר לשף הטוב במומביי הודו ב-2005, כתב ספר בישול אסייתי, שהיה בין חמשת המועמדים לספר הבישול האסייתי של השנה באירופה והיה אחראי על פתיחה של יותר מ-15 מסעדות ברחבי העולם. על אחת מהן, בצ’כיה, עוטר באות מישלן  Bib Gourmand במשך שבע שנים ברציפות ואף נבחר לאחד מעשרת השפים הטובים בצ’כיה בכל הזמנים.

טאם מא לה קו של מסעדת ניתן תאי, צילום: תמוז רחמן
טאם מא לה קו של מסעדת ניטן תאי בקמפאי בבאר שבע, צילום: תמוז רחמן
  • מסעדת קפאסה  תארח את מסעדת סנטה קתרינה של השף תומר אגאי.

סנטה קתרינה היא מסעדה הקרויה על שם המנזר השוכן בחצי האי סיני שבמצרים, אשר הפכה לאחת המסעדות המשמעותיות ביותר בתל אביב, הן מבחינה קולינרית והן מבחינה בליינית.

מנת הגירוס של מסעדת סנטה קתרינה, צילום: תמיר דוידוב
מנת הגירוס של מסעדת סנטה קתרינה במסעדת קפאסה, צילום: תמיר דוידוב
  • מסעדת כפרה תארח את מסעדת דלידה עם השף דן זוארץ.

מסעדת דלידה נפתחה לפני כשלוש שנים במתחם שוק לוינסקי והפכה במהרה לאחת המסעדות העמוסות בתל אביב. כמו הזמרת האגדית דלידה, כך גם המסעדה היא ערבית-איטלקית-צרפתית. תוכלו להבחין במסעדה בשילוב של צלילים, טעמים וניחוחות מארצות ערב, איטליה וצרפת – בעיצוב, בתפריט של השף דן זוארץ, בקוקטיילים ובטעם המוסיקאלי.

  • בספריה יוכלו המבלים לטעום מהמנות של האוזריה – החמארה הטעימה של השפית אביבית פריאל בשוק לוינסקי.

האוזריות היווניות הן ברים קטנים ושמחים המגישים, לצד מגוון רחב של אוזו, מנות קטנות (מאזטים) לליווי המשקה. ביקור בכמה אוזריות אתונאיות הוא שנתן לשפית אביבית פריאל אביחי (טאפאו לשעבר) ולשותפתה אופיר למור לאמי את ההשראה לפתיחת אוזריה – מעין חמארה מודרנית המגישה אוכל מקורי ושמח בהשראת מטבחי הים התיכון.

סינייה קבב טלה של אוזריה, צילום: דן לב
סינייה קבב טלה של אוזריה במסעדת הספרייה בבאר שבע, צילום: דן לב
  • בבטי בר בוטיק ישקשקו קוקטיילים של המאסטר מיקסולוג מוש בודניק מבעלי הסושיאל קלאב.

הסושיאל קלאב הפך כבר לפני שנים למוסד תל אביבי עמוס, שמח ומצליח, ששואב אליו בליינים מרחבי הארץ. הסושיאל קלאב הוא ביסטרו מודרני, שממוקם בפיאצה מרכזית אך אינטימית בלב שדרות רוטשילד. המסעדה רחבת הידיים מציעה בילוי בחלל מעוצב ואווירתי חוויה ייחודית של קולינריה במיטבה לצד אווירת בר נעימה וסקסית.

קוקטיילים מהסושיאל קלאב בבטי בבאר שבע, צילום בן יוסטר
קוקטיילים מהסושיאל קלאב בבטי בר בבאר שבע, צילום בן יוסטר

כך יוכלו והמבלים ליהנות ממיטב מנות הדגל של המסעדות הנחשקות במרחק של כמה דקות מהבית, כמו למשל מנת “סטייק” בריוש ומח עצם של מסעדת דלידה המוגשת בציר בקר ופרחי היביסקוס. ערמונים. קרם ארטישוק ירושלמי (66 שקל) או מנת גירוס טלה על חצי פיתה קלויה, טחינה, סלט ירקות צלויים ועשבי תבלין של השף תומר אגאי ממסעדת סנטה קתרינה, הכרובית המפורסמת של אביבית פריאל מהאוזריה (24 שקל) ועוד מנות רבות נוספות.

פסטיבל Eat TLV בבאר שבע בכל ערב מ-18:00.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*