פסטיבל וירג’ין אטלנטיק בתל אביב – ארבעה ימים של תרבות וקולינריה בריטית

מפיש אנד צ'יפס ועד רוסטביף, דרך פודינג יורקשייר - כך מתאר יזם הפסטיבל וירג'ין אטלנטיק, מרק וורת', את קווי המתאר הקולינריים של הפסטיבל הבריטי שיתקיים במשך ארבעה ימים בנובמבר

קולינריה בריטית

מפיש אנד צ’יפס ועד רוסטביף, דרך פודינג יורקשייר – כך מתאר יזם הפסטיבל וירג’ין אטלנטיק, מרק וורת‘, את קווי המתאר הקולינריים של הפסטיבל הבריטי שיתקיים במשך ארבעה ימים בתל אביב. מדובר בארבעה ימים של חגיגה בריטית – מחול, תיאטרון, מוסיקה, אמנות פלסטית וקולינריה, בין התאריכים 27 ל-30 בנובמבר השנה. במסיבת העיתונאים שנערכה ביום שני השבוע בבית האופרה בתל אביב, דיבר וורת’ דיבר על כך שהפסטיבל הוא התשובה ל-BDS בתקופה לא פשוטה מבחינת תרבות ישראלית בלונדון.

הוא התגאה מאוד באוכל שיוצע בזמן הפסטיבל – כפי שציינו,  מפיש אנד צ’יפס ועד רוסטביף דרך פודינג יורקשייר. חשוב לציין שהמגוון הקולינרי הלונדוני כולל היום עושר גדול מאוד והוא יבוא לידי ביטוי בפסטיבל. לצדו של וורת’ ישבו דורון רבינא, האוצר הראשי של מוזיאון תל אביב לאמנות, שדיבר על התערוכות שיוצגו במוזיאון כחלק מהפסטיבל, ומרק פאואר, סגן שגריר בריטניה, שבירך על היוזמה. הוזכרו ההצגה “ההרפתקה הגדולה של המלט” של Reduced Shakespeare Company, והדיון שייערך במסעדה חדר אוכל על אוכל וטכנולוגיה. את עיקר תשומת הלב קיבל הכוריאוגרף חופש שכטר שיציג במסגרת הפסטיבל את יצירתו גראנד פינאלה בבית האופרה.

מתוך גרנד פינאלה, יצירתו של הכוראוגרף חופש שכטר. צילום: Rahi Rezvani

פסטיבל לונדון בתל אביב

27-30 בנובמבר 2019

יוזמה: מרק וורת’, הפקה: טלי ויואב צמח.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*