פסטיבל היין Vinum TLV חוזר לרוטשילד

אחרי שזכה להצלחה בשנתו הראשונה, פסטיבל היין האורבני Vinum TLV בחסות אמריקן אקספרס מגיע לרחבת רוטשילד 1 ב-13-14 ביוני. יציגו עשרות יקבים ויוצעו טעימות יין, גבינות ושוקולד

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

כמו בבירות העולם עכשיו גם בתל אביב, בפעם השנייה: פסטיבל אורבני ראשון מסוגו של יין – TLV  Vinum, יתקיים ברחבת רוטשילד 1 בתאריכים 13-14 ביוני. הכניסה חינם לקהל הרחב.

 צילום: יקב כהנוב
צילום: יקב כהנוב

בפסטיבל, בחסות אמריקן אקספרס, יציגו עשרות יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק מובחרים, ביניהם:  יקב טפרברג, יקב אורטל, יקב 1848, יקב פסיפלורה, יקב רמת הגולן, יקב כישור, יקב כהנוב, יקב סגל, יקב ברקן ועוד. להעצמת טעמי היין ישולבו מגוון גבינות לצד שוקולד איכותי של ריקולטה, פסטה רומו מאפים ולחמי גורמה ועוד מגוון הפתעות קולינריות ותרבותיות. הפסטיבל ישלב טעימות גורמה לצד מוזיקה ואווירה נעימה ויעניק חוויה תל אביבית עם להקות על הבמה בהתאם לרוח העיר.

הכניסה לפסטיבל חופשית. מכירת כרטיסי טעימות במקום בלבד.

התוכניה:

בימי ה-6-7 ביוני, בין השעות 19:00-23:00, ייערך פסטיבל חגיגה של בירה ובשר במרינה בהרצליה

על רקע הגלים והיאכטות, עם מוזיקה חיה ואווירה מושלמת של קיץ, פסטיבל של בירה ובשר יתקיים במרינה בהרצליה. בשרים משובחים ונקניקיות פרנק יהיו המלווים העיקריים למותגי בירה מהמובילים בעולם לצד מבשלות בוטיק מקומיות.

בימי ה-13-14 ביוני בין השעות 18:00-23:00, פסטיבל היין הבינלאומי מגיע בפעם השנייה לתל אביב ויכלול גם חגיגת טעמים איטלקית-Vinum TLV by American express.

אחרי שזכה להצלחה בשנתו הראשונה, פסטיבל היין האורבני ייערך ברוטשילד 1 עם הופעות מוזיקה חיה, פסטות משובחות ברטבי כמהין ועגבניות וניחוח של פסטיבל איטלקי.

 

צילום: יקב אורטל
צילום: יקב אורטל

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*