פסטיבל היין Vinum TLV חוזר לרוטשילד

16,17 ביוני מ-18:00 עד 23:00, ברחבת רוטשילד 1, תל אביב. הופעות מוזיקה חיה, יינות של 15 יקבים נבחרים, בר קוקטיילים משודרג ועושר קולינרי כולל פסטות משובחות מבית ברילה ברטבי עגבניות, פסטו וכמהין. הכניסה חופשית

Vinum TLV בחסות אמריקן אקספרס. מקור: אתר הפסטיבל

אחרי שזכה להצלחה בשנים קודמות, Vinum TLV by American Express – פסטיבל היין האורבני בחסות אמריקן אקספרס, חוזר בפעם הרביעית לרחבת רוטשילד 1 בתל אביב, ב-16,17 ביוני מ-18:00 עד 23:00. הכניסה חופשית. הפסטיבל יארח הופעות מוזיקה חיה, יינות של 15 יקבים נבחרים, בר קוקטיילים משודרג ועושר קולינרי הכולל פסטות משובחות ברטבי עגבניות, פסטו וכמהין וניחוחות איטלקיים של חבל פיאמונטה וגבינות איכותיות באווירה איטלקית.

כמו בבירות העולם גם בתל אביב מקבלים את תחילת הקיץ בפסטיבל יין בלב המטרופולין. אירוע חווייתי שמשלב מסורת של פסטיבלים נחשבים באיטליה ומשלב בין יינות, טעמים, והופעות חיות.

הפסטיבל מציע מבחר יינות מסקרן, קוקטיליים וגבינות. בפסטיבל יציגו מבחר יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק מובחרים, ביניהם: טפרברג, כרמל, פסיפלורה, היוצר, תבור, ברקן, המדבר, ירושלים, IBBLS, בנימינה, דרום ועוד. באי הפסטיבל יוכלו ליהנות בנוסף לבילוי מושלם עם כוס יין,  גם מחוויה קולינרית ותרבותית מעשירה. בפסטיבל יוצעו מגוון גבינות מבית גד,  פסטה של ברילה שתוגש במגוון רטבי עגבניות, פסטו וכמהין.

עידו עלמני, מנכ”ל אמריקן אקספרס: “אנו גאים להיות שותפים, לפסטיבל יין ייחודי זה שנה רביעית ובמיוחד לאחר תקופה ארוכה של ריחוק חברתי. אמריקן אקספרס מעניקה ללקוחותיה הצעות ערך רבות ומגוונות עם דגש על תחומי תרבות, קולינריה ולייף סטייל ובמקביל תומכת בעסקים וביקבים מקומיים. אנו מודים על הזכות לקחת חלק בפסטיבל ולאפשר ללקוחותינו חוויות בילוי המשלבות קולינריה ותרבות”.

במקום יימכרו כרטיסיות טעימות שיכללו גם קבלת כוס יין מזכוכית איתה יעברו בין דוכני היין השונים. ניתן לרכוש שלושה סוגי כרטיסיות, המשלבות גם את דוכני הקולינריה המגוונים במתחם.

הכניסה לפסטיבל חופשית. מכירת כרטיסי טעימות במקום בלבד.

כרטיסיות לטעימות:

5 טעימות יין – 79 שקל

3 טעימות יין, קוקטייל ופסטה – 89 שקל

3 טעימות יין, קוקטייל, פסטה ופלטת גבינות אישית – 99 שקל

לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מהטבה בלעדית – 3 טעימות יין, קוקטייל ומנת פסטה תמורת נקודות (350 נקודות לכל הלקוחות, 150 נקודות ללקוחות פרימיום).

רביעי, 16/6 18:00-23:00.

חמישי, 17/6 18:00-23:00.

 

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*