פסטה נונה משיקה לחג שני מוצרי רביולי לטיגון

רביולי מוצרלה ועגבניות ורביולי פולנטה ופטריות לטיגון, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל

מוצרי רביולי לטיגון של חברת פסטה נונה. צילום: מורג ביטן

לקראת חג השבועות חברת פסטה נונה משווקת שני מוצרים חדשים: רביולי מוצרלה ועגבניות לטיגון ורביולי פולנטה ופטריות לטיגון. הפסטות של פסטה נונה הן מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל שנעשות עם המון רגש ודיוק.

שני מוצרי הרביולי הם במשקל 400 גרם. אופן ההכנה: לטגן את הרביולי בשמן עמוק עד שיזהיב.

פסטה נונה, שמפעלה ממוקם בפארק דלתון בגליל העליון היא חברה המייצרת פסטות טריות מצוננות עם טאץ’ איטלקי. בחברה מסבירים, כי הם אימצו את כללי המטבח הטוסקני המוקפד ואת שיטות העבודה ואופן הכנת הפסטה מתחקה אחר עבודת היד, כפי שנהוג בחבל טוסקנה שבאיטליה, בשילוב טעמי הרטבים הנפלאים של איטליה והנוף הגלילי הסובב את המפעל – “האופי שבו לשים את הבצק, ההחלטה על הכמויות ובחירת החומרים פעם אחר פעם, הם רק חלק מתהליך היצירה. סוד הטעם המושלם של מתחיל בעובדה שהפסטה טרייה, מצוננת ואינה עוברת תהליך בישול כלל, בשונה משאר הפסטות הנמצאות במקררים ברשתות השיווק”.

מוצרי רביולי לטיגון של חברת פסטה נונה. צילום: מורג ביטן

כדי להגיע לתוצאה הרצויה משתמשים במפעל ברכיבים טבעיים שאת חלקם מייבאים במיוחד מאיטליה. הפסטה מיוצרת מקמח דורום איטלקי טבעי ובחברה דוגלים ברכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים ושאינם מכילים צבעי מאכל. זו הסיבה שטורחים ללקט את הירקות  היישר מהמגדל בארץ, לבחור גבינות איכותיות ולהשתמש בתבלינים טריים. כל המוצרים עם חיי מדף של כ-60 יום במקרר, לדברי היצרן.

מחיר :  24.8 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*